Doorgaan naar hoofdcontent

Invloed juice channels terug te vinden in zoekresultaten

EMERCE
Invloed juice channels terug te vinden in zoekresultaten
De zogeheten 'juice channels' die via Instagram roddelnieuws verspreiden over bekende Nederlanders zijn dit jaar populairder dan ooit. Het effect van de online roddelkanalen is terug te zien in de zoekmachines.
Lees verder

Google: Sint en Kerst zijn online al begonnen
De eerste consumenten hebben al inkopen gedaan voor Sinterklaas en Kerst. Een derde heeft al verlanglijstjes klaarliggen, maar wacht nog op de koopjesfestijnen om zijn slag te slaan.
Lees verder

TikTok ontkent berichten dat het is gehackt
TikTok ontkent berichten dat gegevens van gebruikers dankzij een hack op straat liggen. Een hackgroep heeft afbeeldingen geplaatst van wat de broncode van de TikTok database moet voorstellen.
Lees verder

Reshift lanceert consumentenplatform ID.nl
Op het nieuwe platform ID.nl maakt contentspecialist Reshift ingewikkelde thema's rondom producten, zoals warmtepompen en zonnepanelen, begrijpelijk voor de consument.
Lees verder

ACM: aanpassingen in Data Act nodig om concurrentie tussen cloudaanbieders te stimuleren
Uit een marktstudie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) blijkt dat het voor gebruikers van zakelijke clouddiensten moeilijk is om van aanbieder te wisselen. Ook kunnen zij clouddiensten van verschillende aanbieders niet goed combineren. Hierdoor zijn er risico's voor de prijs, kwaliteit en innovatie van cloudiensten.
Lees verder

Valtech koopt Nederlandse Salesforce-specialist Appsolutely
Valtech pleegt met de aankoop van Appsolutely zijn zevende overname van het jaar en zet de verscherpte focus op Salesforce-specialisme door.
Lees verder

Schepen Royal Caribbean krijgen Starlink-internet
Royal Caribbean Group is de eerste exploitant van cruiseschepen die zijn passagiers gaat voorzien van stabiel, betaalbaar breedbandinternet op zee en land. Daartoe sluit het bedrijf een samenwerking met internetprovider Starlink.
Lees verder

ACM dwingt webwinkel Sneakerstad te voldoen aan regels consumentenbescherming
Webwinkel Sneakerstad moet consumenten op tijd hun bestelde producten, zoals schoenen, tassen en riemen, leveren. Ook moet het bedrijf binnen 14 dagen aan consumenten geld terugbetalen als zij een beroep doen op de bedenktijd. Dat zijn enkele eisen die de Autoriteit Consument & Markt (ACM) stelt na onderzoek van klachten van consumenten.
Lees verder

Meta presenteert Nederlandse 'Creators of Tomorrow'
Meta, het moederbedrijf van onder andere Facebook en Instagram, maakt de namen bekend van de Nederlandse 'Creators of Tomorrow'. Een powerlijst van tien ondernemende en innovatieve creators die met sociale media een onderneming starten.
Lees verder