woensdag 21 september 2022

Apple verhoogt prijzen App Store vanaf oktober

EMERCE
Apple verhoogt prijzen App Store vanaf oktober
Apple maakt bekend dat de prijzen van apps en in-app-aankopen in zijn App Store vanaf volgende maand in verschillende landen zullen stijgen, waaronder Japan, Maleisiƫ en alle landen die de euro gebruiken.
Lees verder

Dogecoin nu grootste 'proof-of-work' cryptomunt
De ooit als grap begonnen Dogecoin (DOGE), stevig gepromoot door Elon Musk, is nu de grootste 'proof-of-work' cryptomunt. Die positie heeft het te danken aan de revisie van de blockchain Ethereum, die is overgestapt op proof-of-stake. De Ether is dus uit de ranglijst verdwenen.
Lees verder

Zuid Korea schakelt Interpol in voor opsporing Do Kwon (Terra)
Zuid Korea heeft de jacht geopend op Do Kwon, de oprichter van blockchain Terra. Hoewel hij aangaf niet op de vlucht te zijn, hebben de Zuid-Koreaanse autoriteiten Interpol ingeschakeld.
Lees verder

Widgetscherm Windows straks schermvullend
Windows krijgt mogelijk een vernieuwd, schermvullend widgetpaneel. Het paneel wordt momenteel getest in de Insider Preview-build, versie 25201.
Lees verder

Helft minder downloads voor crypto-apps
Europese gebruikers downloadden dit jaar de helft minder crypto-apps dan een jaar geleden. Slechts een enkel bedrijf plust.
Lees verder

Intel merknamen Pentium en Celeron verdwijnen
Intel houdt een grote schoonmaak onder zijn merknamen. De Pentium en Celeron processoren krijgen een nieuwe naam. Vanaf volgend jaar zullen zij alleen nog bekend zijn als Intel Processor.
Lees verder

AH-app populairste onder mobiele shoppers
Albert Heijn heeft met afstand de best scorende mobiele app onder de supermarkten in Nederland. Drie kwart van de primaire klanten gebruikt de app zeer intensief, wekelijks.
Lees verder

Salesforce lanceert realtime klantenfabriek Genie
Salesforce heeft op zijn jaarcongres in San Francisco Salesforce Genie gelanceerd, een realtime dataplatform dat het volledige Salesforce Customer 360-platform aanstuurt.
Lees verder

'Streng zijn met privacy levert nieuwe klanten op'
Bedrijven die streng zijn met privacy jagen klanten niet weg, maar tonen zich als attente hoeder van klantdata. Dat levert juist positieve aandacht en soms zelfs nieuwe kopers op.
Lees verder