Doorgaan naar hoofdcontent

Koeka op Emerce Fashion

EMERCE
Koeka op Emerce Fashion
Koeka is van oorsprong een Nederlands kledingmerk, opgericht in 1998. De eigenaren, Margareth de Haas en Jeannette Kraaijeveld, hadden direct een duidelijke visie op de ontwerpen: de artikelen moesten niet alleen functioneel zijn voor de baby en de ouders, ze moesten ook goed matchen met het interieur. Zo ontstond de eerste Koeka collectie. Nick de Haas vertelt er meer over tijdens Emerce Fashion op 22 september.
Lees verder

'Zalando breidt Amerikaanse lancering voor'
Zalando zou volgend jaar de Amerikaanse markt willen betreden. De voorbereidingen daarvoor zijn volgens de Duitse Business Insider al in gang gezet onder de naam Project Kangaroo.
Lees verder

Amazon sluit opslagdienst Amazon Drive
Amazon stopt op 31 december 2023 met zijn clouddienst Amazon Drive om zich te concentreren op Amazon Photos. Dat meldt de dienst in een e-mail aan gebruikers van de gratis dienst.
Lees verder

Nederland terug in top drie EU-ranglijst digitale economie
Nederland is na drie jaar teruggekeerd in de top drie van de jaarlijkse, toonaangevende Digital Economy and Society Index (DESI) van de EU.
Lees verder

Kruidvat start proef met fietskoeriers Vandaag in Huis
Kruidvat is in Den Haag gestart met een proef met bezorging op dezelfde dag. Deze nieuwe dienst, Kruidvat Vandaag in Huis, wordt verzorgd in samenwerking met fietskoeriers van Packaly.
Lees verder

Forse groei voorspeld voor wereldwijde reclamemarkt
De wereldwijde markt voor reclamebureaus bereikte een waarde van bijna 346.122,5 miljoen dollar in 2021, en groeit naar 553.106,5 miljoen in 2026, zo verwacht ResearchAndMarkets.com
Lees verder

Automatische prijsverhoging SAP valt verkeerd
SAP wil een automatische prijsverhoging doorvoeren voor zijn clouddiensten. De vergoedingen moeten elk jaar met 3,3 procent stijgen. Dat staat in de contractvoorwaarden die de Duitse groep enkele weken geleden zonder opzegtermijn publiceerde.
Lees verder

Twitter Blue wordt duurder
Twitter verhoogt de prijs van Twitter Blue, een betaalde dienst die werd vorig jaar in verschillende landen werd gelanceerd voor 2,99 dollar per maand,
Lees verder

KPN verbindt Go!Gaming met glasvezel
KPN verbindt alle Go!Gaming locaties met glasvezel. Go!Gaming connected by KPN, zorgt ervoor dat gamers die thuis nog niet over glasvezel beschikken, op locatie kunnen beschikken over de beste game beleving.
Lees verder