Doorgaan naar hoofdcontent

Netflix in reclamepact met Microsoft: goedkopere abonnementen

EMERCE
Netflix in reclamepact met Microsoft: goedkopere abonnementen
Microsoft wordt de exclusieve, internationale reclamepartner van Netflix. Hierdoor krijgt Netflix met reclame-inkomsten een nieuw verdienmodel, waardoor abonnementsprijzen omlaag kunnen.
Lees verder

Influencer marketing expert Content Icons naar Ace
Influencer marketing bureau Content Icons is vanaf vandaag onderdeel van Ace. Met de toetreding van Content Icons versterkt Ace naar eigen zeggen haar positie in het jongerendomein.
Lees verder

Hoofd AI weg bij Tesla
De man die de basis legde voor zelfrijdende auto's bij Tesla, de AI-modellen en de supercomputer verlaat het bedrijf. Andrej Karpathy ging met sabbatical en besloot daarin elders aan de slag te willen.
Lees verder

Ken Fontijn managing director BALR.
De voormalige Benelux-baas van Zalando en CMDO van MediaMarkt, Ken Fontijn, wordt de nieuwe managing director van BALR.
Lees verder

Opnieuw accubrand bij Picnic
Opnieuw is een accu van een bezorgauto van Picnic in brand gevlogen, dit keer in Eindhoven. Het voertuig stond bij de Picnic Hub aan de Fuutlaan en begon spontaan te roken, meldt het Eindhovens Dagblad.
Lees verder

Twee nieuwe winkels voor CameraNU
Rotterdam en Amsterdam zijn een CameraNU.nl-winkel rijker. Daarmee breidt het online bedrijf zijn dienstverlening verder uit en heeft het nu acht fysieke winkels.
Lees verder

300 miljoen artikelen verkocht tijdens Prime Day
Tijdens het tweedaagse koopjesfeest Prime Day van Amazon zijn 300 miljoen artikelen verkocht. Daarmee is een nieuw record geboekt, zo meldt het platform zojuist in een persbericht.
Lees verder

Google bouwt ook datacenter in Winschoten
Google gaat behalve in het Groningse Hoogkerk ook een datacenter in Winschoten bouwen. Een jaar geleden is daarvoor al grond aangekocht en nu is een vergunning aangevraagd.
Lees verder

Meer kijktijd voor TikTok dan YouTube, ook voor search
Al twee jaar gunnen jongeren meer kijktijd aan TikTok dan aan YouTube. Het gat tussen de twee wordt alleen maar groter. Onderzoek laat zien dat kinderen en tieners niet enkel voor vermaak maar ook voor vrij gewone zoekopdrachten niet meer naar Google maar naar Insta of TikTok gaan.
Lees verder