Doorgaan naar hoofdcontent

GitHub publiceert AI-tool die zelf software schrijft

EMERCE
GitHub publiceert AI-tool die zelf software schrijft
Softwareschuur GitHub publiceert een geavanceerd hulpmiddel dat zelf software schrijft aan de hand van de intentie die een programmeur laat zien.
Lees verder

Emerce Retail: Lenovo wil scherpschieten
Pc-fabrikant Lenovo wil scherpschieten, zegt hoofd marketing Benelux Marjolijn van Dingenen bij de videocollectie Emerce Retail. "Ons marketingbudget werd altijd erg fragmentarisch ingezet, nu kiezen we bewust voor mid-funnel en daaronder. We gaan voor de conversie."
Lees verder

UNICEF Nederland, Leen Bakker, T-Mobile en Happy Horizon winnaars EMAS Awards 2022
De winnaars van de DDMA EMAS Awards ((voorheen de E-mail Awards) zijn bekend. UNICEF won in de categorie Optimization en Leen Bakker sleepte de winst in de wacht in de categorie Innovation. In de categorie Design trok T-Mobile de meeste stemmen. In de Battle of the Agencies, met Air Miles dit jaar als opdrachtgever, trok Happy Horizon aan het langste eind.
Lees verder

Zalando waarschuwt voor slechte marktomstandigheden
Zalando geeft een winstwaarschuwing af nu de macro-omstandigheden verder verslechteren. Het tweede kwartaal is winstgevend, maar 'zwakker dan verwacht'.
Lees verder

Weer 300 ontslagen bij Netflix
Netflix heeft opnieuw 300 mensen ontslagen, 3 procent van zijn personeelsbestand vanwege de vertragende groei en de economische neergang. Dit is het tweede ontslag van het bedrijf in twee maanden, want in mei moest het bedrijf ook al 150 personeelsleden laten gaan.
Lees verder

Het 'real life metaverse' van Snap en Niantic, de opkomst van DAO's en Wunderkind – Emerce magazine #190 is uit, lees hem gratis
De metaverse is een 'dystopische nachtmerrie', er moet juist een betere realiteit gebouwd worden. Snap, Niantic en Google zien heil in locatiegebaseerde Augmented Reality als alternatief voor de metaverse. Lees het hier gratis in de nieuwe editie van Emerce Magazine.
Lees verder

'Consument wil duurzaam online winkelen, maar weet niet hoe'
De meeste consumenten vinden duurzaam online winkelen belangrijk, maar ze weten niet altijd hoe ze dat moeten doen. Ze zijn wel bereid om hun gedrag aan te passen. Zo zegt 84 procent bewust te kiezen tijdens de aankoop zodat er geen producten retour gezonden hoeven te worden. Iets meer dan een derde van de consumenten is bereid om meer te betalen voor een duurzame bezorging. Dat blijkt uit de Thuiswinkel Duurzaamheid Monitor, die in opdracht van Thuiswinkel.org wordt uitgevoerd door Stakeholderwatch.
Lees verder

Xiaomi onthult eerste 2-in-1 laptop
Xiaomi's allereerste 2-in-1 laptop is ontworpen om de mobiele werkervaring te verbeteren, zo zegt de Chinese fabrikant zelf.
Lees verder

Bobex neemt sectorgenoot Verbouwkosten over
Bobex, één van de grootste vergelijkingssites voor offertes bij bouw- en renovatiebedrijven in de Benelux, neemt Verbouwkosten BV over. Met de acquisitie versterkt Bobex naar eigen zeggen zijn positie in Nederland.
Lees verder