dinsdag 24 mei 2022

Marktplaats lanceert campagne rond Kopersbescherming

EMERCE
Marktplaats lanceert campagne rond Kopersbescherming
Vanaf vandaag is Kopersbescherming voor alle Marktplaatsgebruikers beschikbaar. De dienst wordt onder de aandacht gebracht via een nieuwe campagne.
Lees verder

Google en Samsung gaan gezondheidsdata delen
Google en Samsung zijn een samenwerking aangegaan om gezomdheidsdata te delen via Health Connect, een platform en API (application programming interface), waarmee gebruikers gegevend tussen Android-apps en -apparaten kunnen synchroniseren.
Lees verder

Mozilla blijft adblockers in Firefox volledig ondersteunen
Mozilla zal adblockers voor zijn browser Firefox in de toekomst volledig blijven ondersteunen, ook bij de overstap naar de zogenoemde Manifest v3-specificatie. Daarin staat waaraan browser-extensies moeten voldoen.
Lees verder

Meer dan miljoen Nederlandse gebruikers spaarprogramma McDonald's
MyMcDonald's Rewards, het digitale spaarprogramma van de hamburgerketen, is de miljoenste gebruiker gepasseerd. In vergelijking met andere landen maken Nederlanders veelvuldig gebruik van de MyMcDonald's Rewards.
Lees verder

ECB-baas: crypto's zijn waardeloos
De president van de Europese Centrale Bank (ECB), Christine Lagarde, ziet cryptomunten als waardeloze, speculatieve riskante beleggingen. Ze kan het professioneel niet serieus nemen.
Lees verder

'Broadcom wil VMWare overnemen'
Chipmaker Broadcom wil cloudserviceprovider VMware overnemen, zo meldt Reuters. De onderhandelingen bevinden zich nog in een beginfase en een overeenkomst wordt pas over enige tijd verwacht.
Lees verder

Budbee haalt 40 miljoen euro op in nieuwe investeringsronde
Logistiekbedrijf Budbee haalt veertig miljoen euro nieuw groeigeld op waarmee het meer busjes en pakketkluizen kan kopen voor Noord-Europa.
Lees verder

Snap komt met winstwaarschuwing: 'Economie verslechtert snel'
Snap heeft een winstwaarschuwing afgegeven. Het bedrijf zegt dat de economie de afgelopen maand sneller is verslechterd dan verwacht en stel de kwartaalprognose bij. De waarschuwing werd nabeurs meteen afgestraft.
Lees verder

Videodiensten besteden 141 miljoen bruto aan offline media
Sinds januari 2020 tot en met april 2022 hebben de verschillende aanbieders van streaming platforms en kanalen, on-demand 'tv', bijna 141 miljoen bruto aan offline mediabestedingen uitgegeven. Disney+ komt naar voren als aanbieder met de grootste bestedingen: 44,9 miljoen euro. zo blijkt uit onderzoek van Adfact.
Lees verder