Doorgaan naar hoofdcontent

Heineken, Coca-Cola voor eerlijker vergoeding influencers

EMERCE
Heineken, Coca-Cola voor eerlijker vergoeding influencers
Drieƫntwintig grote merken en dertien influencerbureaus in Engeland beloven hun actieve inzet om financiƫle discriminatie bij influencers tegen te gaan.
Lees verder

Belgische bakkerijketen Panos gaat een webwinkel openen
De Belgische bakkerijketen Panos gaat een webwinkel openen, in eerste instantie voor de zakelijke markt.
Lees verder

Google koopt specialist MicroLED-schermen
Exact honderd woorden. Niet meer tekst gebruikt Google om de overname van techbedrijf Raxium te melden. De impact daarvan kan een veelvoud aan verhalende woorden opleveren over, bijvoorbeeld, AR- en VR-werelden en digitale brillen.
Lees verder

Shopify koopt fullfillmentspecialist
Shopify zoekt in Amerika de concurrentie met Amazon met de overname van Deliverr. Dat exploiteert nu tachtig warehouses voor klanten en ontwikkelt software voor het gebruik daarvan.
Lees verder

JBC lanceert livestream shopping
De Belgische modeketen JBC organiseert vandaag een eerste live stream shopping evenement waarbij klanten rechtstreeks producten kunnen kopen. Hiervoor is onder meer Kim Van Oncen ingehuurd, die ook al twee collecties voor JBC ontwierp.
Lees verder

Externe investeerders beloven Musk 7 miljard co-financiering
Oracle-oprichter Larry Ellison steunt Elon Musk met een miljard dollar in zijn overnamebod op Twitter. Cryptobeurs Binance zegt een half miljard toe en verscheidene topinvesteerders beloven honderden miljoenen.
Lees verder

Digitale out of home naar 21 miljoen euro in Q1
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op 49,3 miljoen euro. Dat blijkt uit cijfers van branchevereniging Outreach.
Lees verder

bpost vreest gevolgen inflatie en onzeker consumentengedrag
Pakjesbezorger bpost houdt rekening met tegenwind waardoor er een 'potentieel neerwaarts risico' ontstaat. Het Belgische bedrijf maakt zich zorgen over de inflatie en onzeker consumentengedrag.
Lees verder

17 miljoen betalende gebruikers voor Dropbox
Opslagbedrijf Dropbox telt 17 miljoen betalende gebruikers tegenover 15,8 miljoen in dezelfde periode vorig jaar. De gemiddelde omzet per betalende gebruiker was 134,63 dollar.
Lees verder