Doorgaan naar hoofdcontent

Accenture Interactive gaat verder als Accenture Song

EMERCE
Accenture Interactive gaat verder als Accenture Song
Accenture Interactive gaat verder als Accenture Song. Met als nieuwe belofte 'Growth through relevance at the speed of life', al blijven de bedoelingen vaag in een veel te wollig geformuleerd persbericht.
Lees verder

Foxconn sluit activiteiten in Shanghai na toename van COVID-gevallen
Foxconn, het Taiwanese elektronicabedrijf dat onder meer voor Apple werkt, legt de activiteiten in Shanghai stil vanwege een toename van Covid-19-gevallen.
Lees verder

Poco lanceert jongste smartphone voor gamers
Xiaomi-dochter POCO heeft de gamingsmartphone F4 GT aangekondigd. Compleet met geavanceerde koeling.
Lees verder

Verkopers verplicht om updates voor digitale producten en diensten te leveren
Verkopers zijn per 27 april 2022 wettelijk verplicht om digitale apparaten en diensten werkend en veilig te houden. Consumenten hebben bij de aankoop van slimme apparaten zoals smart tv's en horloges, printers, camera's en babyfoons voortaan recht op software- en beveiligingsupdates. Hetzelfde geldt ook bij de aanschaf van bijvoorbeeld games of apps en voor streamingdiensten.
Lees verder

Weer solide kwartaal voor Microsoft
Microsoft rapporteert kwartaal op kwartaal solide cijfers, en de eerste drie maanden van 2022 zijn geen uitzondering. De totale omzet […]
Lees verder

Alphabet voldoet niet aan de verwachtingen
Alphabet (Google) merkt dat adverteerders nerveus zijn over de economische groei. De omzet over het eerste kwartaal bleef achter bij de verwachtingen.
Lees verder

Sluiting flitsbezorger Zapp in Amsterdam heeft mogelijk gevolgen
Het besluit van de rechter dat voor het eerst een darkstore in Amsterdam de deuren moet sluiten, heeft mogelijk gevolgen voor flitsbezorgers in andere steden.
Lees verder

Aantal premiumgebruikers Spotify groeit niet snel meer
Spotify bereikte in het eerste kwartaal 422 miljoen maandelijks actieve gebruikers, 19 procent meer dan een jaar eerder. 182 miljoen, 15 procent meer dan een jaar geleden, betalen voor een premiumabonnement. Dat zijn er hooguit 2 miljoen meer dan het vorige kwartaal, en 1 miljoen minder dan waarop het bedrijf had gerekend.
Lees verder

Weer minder gebruikers voor Pinterest
Steeds minder mensen maken gebruik van Pinterest. In het eerste kwartaal van 2021 had Pinterest nog 478 miljoen maandelijks actieve gebruikers. Aan het eind van dat jaar was dat aantal gedaald tot 431 miljoen. Vergeleken met een jaar geleden is het aantal gebruikers met 9 procent gedaald.
Lees verder