vrijdag 28 januari 2022

Microsoft werkt aan universele mailapp

EMERCE
Microsoft werkt aan universele mailapp
Microsoft wil zijn mail en kalender app in Windows binnenkort vervangen door een nieuwe variant die de naam Outlook krijgt. Tegelijk zal er ook een identieke versie komen voor macOS.
Lees verder

TikTok opent reclametak voor Nederland
TikTok presenteert zich op de Nederlandse markt met zijn reclametak. Adverteerders en bureaus kunnen in de lokale taal campagnes optuigen en met het verkoopteam spreken.
Lees verder

TP Vision boekt voor vijfde jaar op rij groei
Philips Sound en het premium Ambilight tv-segment hebben voor goede omzetten van TP Vision gezorgd. Dat vertelden Kostas Vouzas (CEO Europa & Amerika) en CMO Martijn Smelt zojuist tijdens het jaarlijkse online persevenement vanuit Amsterdam. Exacte cijfers houdt het bedrijf voor zich.
Lees verder

TP Vision (Philips) vernieuwt Performance Series slimme televisies
Philips TV vernieuwt zijn Performance Series slimme televisies met de introductie van 8807 Ambilight tv en de multifunctionele Philips B8507 3.1 Dolby Atmos soundbar.
Lees verder

Gemeente Amsterdam bevriest vestiging 'darkstores' voor flitsbezorging
De gemeenteraad van Amsterdam heeft ingestemd met het voorstel van het College van B en W om per direct de vestiging van nieuwe 'darkstores' voor flitsbezorging te bevriezen. Darkstores zijn verkooppunten die zich uitsluitend richten op online winkelen.
Lees verder

Oculus heet voortaan Meta Quest
Facebook dochter Oculus heet voortaan Meta Quest. Dat meldt het bedrijf op Twitter.
Lees verder

Apple realiseert recordomzet in vierde kwartaal
Apple realiseerde het afgelopen kwartaal opnieuw een recordomzet van 123,9 miljard dollar. De winst kwam uit op 34.6 miljard.
Lees verder

Duits e-commerce 2021 springt naar 107 miljard euro
De uitgaven aan e-commerce stegen vorig jaar in Duitsland nog sterker dan in het coronajaar 2020. Online handel komt daarmee in Nederlands grootste buurmarkt in een volgende versnelling.
Lees verder

DPG Media vangt 100 miljoen euro van Europese Investeringsbank
DPG Media investeert komende jaren een kwart miljard euro in het versneld digitaliseren van het uitgeefbedrijf. Om dat te financieren, krijgt het concern honderd miljoen euro van de Europese Investeringsbank.
Lees verder