Doorgaan naar hoofdcontent

Microsoft koopt reclameplatform Xandr

EMERCE
Microsoft koopt reclameplatform Xandr
Microsoft heeft het programmatic display-platform Xandr overgenomen van telco AT&T, dat zich terugtrekt uit de mediabusiness.
Lees verder

BCC start video thuisadvies
BCC lanceert deze week persoonlijk en deskundig advies via een (WhatsApp) video-afspraak met de winkelmedewerkers. Daarnaast kan de klant bij BCC gebruik maken van thuisadvies, waarbij specialisten thuis advies op maat geven.
Lees verder

TikTok op twee na grootste sociale netwerk
TikTok is het op twee na grootste sociale netwerk, net achter Facebook en Instagram. Insider Intelligence (voorheen eMarketer) schat dat TikTok in 2022 755 miljoen maandelijkse gebruikers zal bereiken, na een groei van 59,8 procent in 2020 en van 40,8 procent in 2021.
Lees verder

Zes bedrijven goed voor 56% globaal internetverkeer
Zes van de grootste internetbedrijven genereren samen 56 procent van al het dataverkeer. Dat is 32 procent meer dan twee jaar geleden.
Lees verder

KvK ziet flinke groei crypto-ondernemers
KVK signaleert een trend in het aantal inschrijvingen met betrekking tot cryptomunten. In 2016 waren er 57 ondernemers ingeschreven in het Handelsregister van KVK, op 1 oktober 2018 waren het er al 332. Dit is een stijging van 582 procent in anderhalf jaar tijd. Hierna volgt een daling die tot begin 2021 duurt.
Lees verder

CES ontkomt niet aan domino-effect: annuleringen van Intel, Google en GM
CES gaat door, ook al volgen er meer annuleringen, zo was de boodschap van topman Gary Shapiro donderdag. De grote vakbeurs, die 5 januari van start gaat, werd ook gisteren weer geconfronteerd met niet de minste annuleringen.
Lees verder

Voetbal International en Dag en Nacht Media gaan samenwerken
Voetbal International en Dag en Nacht Media gaan per direct een commercieel en strategisch partnerschap aan. Samen gaan ze het aanbod en de exploitatie van kwalitatieve Nederlandse voetbalpodcasts verder uitbouwen.
Lees verder

Volwaardige Vivaldi browser in auto's Polestar
De browser Vivaldi wordt geïntegreerd in het Android Automotive OS in dashboards van de Zweedse elektrische auto Polestar 2. Het gaat om een volledig functionerende browser, inclusief adblocker, vertaaltool, noteerfunctionaliteit en bescherming tegen tracking.
Lees verder

Marketeers willen meer online activiteiten in-house
Zestig procent van de marketeers wil meer online activiteiten in-house uitvoeren, niet meer uitbesteden. Het probleem is echter om goed personeel te vinden. Lukt dat wel, dan zien marketeers een duidelijke verbetering van de marketingoperatie.
Lees verder