Doorgaan naar hoofdcontent

Nederland blijft in EU-kopgroep digitalisering door extra investeringen

EMERCE
Nederland blijft in EU-kopgroep digitalisering door extra investeringen
Nederlandse bedrijven maken steeds meer gebruik van digitale technologieƫn. Nederland blijft dan ook in de kopgroep van EU-landen staa. zo blijkt uit de jaarlijkse, toonaangevende Digital Economy and Society Index (DESI) van de EU. Nederland staat op een vierde plaats, vlak achter Denemarken, Finland en Zweden.
Lees verder

Lions Festival of Creativity keert volgend jaar juni terug naar Cannes
Cannes Lions maakt bekend dat het Festival of Creativity van 20 tot 24 juni 2022 terugkeert naar Cannes, zij het in een hybride variant.
Lees verder

Nederlanders waarderen streamingvideodiensten om reclamevrij contentaanbod
Streamingvideodiensten in ons land worden meerdere dagen per week gebruikt, soms zelfs zeven dagen per week. Bijna een derde van alle gebruikers waardeert vooral het ontbreken van reclame, zo blijkt uit het onlangs verschenen Dutch Customer Experience of video services-rapport van Telecompaper.
Lees verder

ShowHeroes Group neemt PlayAd Media Group over
ShowHeroes Group, een onafhankelijke leverancier van video-oplossingen, neemt de PlayAd Media Group over. Hierdoor stijgt het totale aantal maandelijkse video-impressies van ShowHeroes Group van 2,5 miljard naar 2,8 miljard.
Lees verder

Red je Pakketje verandert naam in Instabox
Red je Pakketje verandert begin 2022 zijn naam in Instabox, de naam van zijn Zweedse moederbedrijf.
Lees verder

Logitech opent boutique experience shop in MediaMarkt Tech Village Rotterdam
Logitech opent vandaag zijn boutique experience shop in de nieuwe MediaMarkt Tech Village Rotterdam.
Lees verder

Hartstichting steunt onderzoek TU/e naar slimme horloges
Een project dat wordt geleid door de TU Eindhoven heeft ruim 950.000 euro ontvangen van de Hartstichting voor de ontwikkeling van slimme horloges die een hartstilstand kunnen signaleren en hulpdiensten kunnen inschakelen.
Lees verder

Onenigheid over toekomst NLZiet
NPO, RTL Nederland en Talpa Netwerk zijn het niet eens over de toekomst van NLZIET. De commerciƫle omroepen willen een gratis versie van het streamingplatform, die bekostigt wordt met reclame. De NPO voelt daar weinig voor.
Lees verder

Alibaba Group: 1,24 miljard actieve klanten
De internationale tak van Alibaba Group, waaronder AliExpress, groeide afgelopen kwartaal met 20 miljoen nieuwe klanten. Concurrent JD.com overtroeft Alibaba's omzet met een fractie.
Lees verder