Doorgaan naar hoofdcontent

‘Apple vermindert iPad productie vanwege chiptekorten’

EMERCE
'Apple vermindert iPad productie vanwege chiptekorten'
Vanwege wereldwijde chiptekorten snijdt Apple naar verluidt in de productie van iPads om componenten te kunnen gebruiken voor de iPhone.
Lees verder

Bambuu en Webreact intensiveren samenwerking
Strategisch marketingbureau Bambuu neemt alle marketingwerkzaamheden van digitaal bureau Webreact over. Dat gebeurt na een lange periode van samenwerken.
Lees verder

MeMo2 komt met real-time brand analytics
Digitaal meetspecialist MeMo2 brengt een nieuwe technologie uit waarmee merkmanagers real-time de sterkte, uniekheid en waarde van hun merk, en de fluctuaties daarin, continue kunnen monitoren. Het is voor het eerst dat er echte analytics op het merkdomein wordt gepresenteerd.
Lees verder

Emerce Financials: 'Financieel opvoeden is sociaal en slim'
Jongeren leren omgaan met geld: dat is voor grootbanken nog een hele uitdaging. Welke tools zetten financials in? En waarom is een focus op financieel geletterdheid niet alleen belangrijk maar ook commercieel slim? Niek den Tex (Stichting Financieel-Economische Educatie Nederland) en Monique van de Wakker (Rabobank) vertellen er meer over op Emerce Financials.
Lees verder

Eerste 'transparante advertentieplatform' gaat live
Met meer dan vijftig media-exploitanten en honderden geregistreerde adverteerders is het advertentieplatform van Media Futures Market dinsdag officieel van start gegaan.
Lees verder

Websuper Picnic opent eerste distributiecentrum in Noorden
Online supermarkt Picnic opent begin januari een nieuw distributiecentrum in Heerenveen, om vanuit daar de gratis bezorging van boodschappen uit te rollen in Friesland, Drenthe en Groningen. Enkele weken geleden startte de websuper met het bezorgen van boodschappen in Leeuwarden, de eerste plaats in het Noorden waar het bedrijf actief is.
Lees verder

Facebook stopt met gezichtsherkenning
Facebook stopt met zijn gezichtsherkenningssysteem dat gebruikers automatisch identificeert in foto's en video's, vanwege de groeiende zorgen over het gebruik van dergelijke technologie.
Lees verder

Recordomzet voor Uber rivaal Lyft
Uber-rivaal Lyft behaalde een recordomzet per actieve rijder in het afgelopen kwartaal. De omzet verdubbelde met 864,4 miljoen bijna ten opzichte van het derde kwartaal van 2020. Het nettoverlies bedroeg 71,5 miljoen tegen 459,5 miljoen in dezelfde periode van 2020.
Lees verder

Ruim 2 miljard dollar omzet voor Activision Blizzard
Ondanks de interne onrust wist het Amerikaanse gamebedrijf Activision Blizzard het afgelopen kwartaal ruim 2 miljard dollar omzet te genereren. Een jaar geleden werd het miljard nog niet gehaald.
Lees verder