Doorgaan naar hoofdcontent

Europarlementariërs: ‘CEO’s, stop met adverteren op Facebook en Google’

EMERCE
Europarlementariërs: 'CEO's, stop met adverteren op Facebook en Google'
Twintig Europarlementariërs van vier grote partijen vragen de bestuursvoorzitters van de 100 grootste bedrijven van Europa om niet meer te adverteren via Facebook en Google.
Lees verder

Tesco opent eerste kassaloze winkel in Londen
Supermarktketen Tesco heeft in Londen aan de High Holborn-straat onder de naam GetGo zijn eerste kassaloze winkel geopend. Shoppers hoeven enkel hun telefoon te scannen om de winkel te verlaten en krijgen daarna het bonnetje opgestuurd.
Lees verder

'Verspilling bij Smart Shopping-campagnes'
Meer dan zestig procent van de producten die in Google Smart Shopping-campagnes zitten, worden amper vertoond. Webwinkels voelen zich niettemin genoodzaakt die sleepers te blijven tonen.
Lees verder

eDay 2021: shopstreaming, omnichannel, consumentengedrag
Natuurlijk biedt eDay 2021 zoals gebruikelijk weer vergezichten in het digitale domein, maar het zal ook gaan over nieuwe ontwikkelingen in marketing en e-commerce.
Lees verder

Mondial Relay breidt pakketservice uit
Mondial Relay breidt haar dienstverlening uit. Consumenten kunnen voortaanb pakketten naar elkaar sturen. Dat kost 3,95 euro per pakket binnen Nederland.
Lees verder

DHL start met bouw klimaatneutrale CityHubs
DHL Parcel is gestart met de bouw van 26 nieuwe CityHubs voor zijn Nederlandse netwerk van in totaal 140 lokale vestigingen. De bouw en ingebruikname van deze hubs voor duurzame stedelijke distributie strekt zich uit over een periode tot einde 2023.
Lees verder

Microsoft Authenticator kan nu adres en betalingsgegevens invullen
Microsoft Authenticator, een gratis app voor 2Factor Authenticatie, kan voortaan ook betalingsgegevens en -adressen opslaan en synchroniseren op verschillende apparaten.
Lees verder

Azerion koopt techbedrijf PubGalaxy
Spellenuitgever en -exploitant Azerion kondigt de overname aan van PubGalaxy, een in Sofia gevestigd bedrijf met een systeem dat helpt reclame-inkomsten te verbeteren.
Lees verder

Duitse pakketvervoerder rekent weer decemberpremie
Het is een beproefd recept voor de Duitse pakketbezorger Hermes: een prijsverhoging doorvoeren tot eind december om de piek van de drukte af te schaven.
Lees verder