Doorgaan naar hoofdcontent

Duurzaam ondernemen: Beter Bed Holding introduceert circulaire ‘Sleep-as-a-Service’

Beter Bed Holding introduceert circulaire 'Sleep-as-a-Service'
Beter Bed Holding N.V. (BBH) kondigt aan dat Beter Bed, haar Benelux-merk, een nieuwe propositie introduceert: Leazzzy, Beter Bed's slaap abonnement. Deze volgende stap in de abonnementsmarkt past in de strategie van BBH om haar focus op innovaties en de ontwikkeling van Sleep-as-a-Service. Dit...
Lees verder

Lidl op weg naar verspillingsvrij
Daags voor de landelijke Verspillingsvrije Week start Lidl de samenwerking met Wageningen University en Kipster om te onderzoeken hoe Lidl in de toekomst volledig verspillingsvrij kan worden. Na de landelijke uitrol van "Verspil Mij Niet" vorig jaar, heeft de supermarkt maar liefst 8,5 miljoen...
Lees verder

Coca-Cola in Nederland gebruikt geen nieuw plastic meer voor haar flessen
Je zal het niet zien of merken, maar er zal voortaan géén nieuw plastic meer gebruikt worden in de plastic flessen van Coca-Cola in Nederland. Eind vorig jaar waren alle kleine plastic flesjes al over op 100% gerecycled plastic. Zoals destijds aangekondigd, stromen vanaf volgende week ook de grote...
Lees verder

Eredivisie CV en EFDN slaan handen ineen om maatschappelijke impact te vergroten
De Eredivisie CV en Het European Football for Development Network (EFDN) gaan met ingang van dit seizoen voor minimaal twee seizoenen samenwerken. Er is een duidelijke missie: de maatschappelijke impact van de eredivisieclubs samen verder vergroten door middel van kennisdeling, onderzoek,...
Lees verder

Ricoh erkend als koploper op het gebied van duurzaam- en maatschappelijk verantwoord ondernemen
Ricoh staat in de top drie van bedrijven die zijn opgenomen in IDC's European Technology for Sustainability and Social Impact Index Market Maturity Report*. In het rapport wordt een gedetailleerde vergelijking gemaakt van de 29 belangrijkste verkopers in de IT-productindustrie verdeeld over drie...
Lees verder

Bever lanceert duurzaamheidskeurmerk 'Our Planet'
Buitenwinkel Bever lanceert vandaag, in samenwerking met Retail Concepts in België en O&CC in het Verenigd Koninkrijk, het duurzaamheidskeurmerk 'Our Planet'. Met het introduceren van het keurmerk wil de buitenwinkelketen klanten helpen een duurzamere keuze te maken. Het keurmerk geeft aan de...
Lees verder

HAK rondt On the way to PlanetProof duurzaamheidsplan volgens schema af
Precies twee jaar na de start van het duurzaamheidsplan om voor eind 2021 alle Nederlandse zomer- en wintergroenten On the way to PlanetProof gecertificeerd te krijgen, heeft groente- en peulvruchtenfabrikant HAK met de meest recente On the way to PlanetProof-certificering van tuinboontjes,...
Lees verder