Doorgaan naar hoofdcontent

Draadloze JBL JR 460NC over-ear-hoofdtelefoon beschermt kinderoren

EMERCE
Draadloze JBL JR 460NC over-ear-hoofdtelefoon beschermt kinderoren
De nieuwe draadloze JBL JR 460NC-koptelefoon in drie kleurenopties moet met behulp van volumebeperking van JBL Safe Sound kinderoren gaan beschermen.
Lees verder

'Wees slimmer met retailmedia'
Webwinkels moeten grootser gaan nadenken over de inzet van retailmedia. De opties gaan voorbij het handmatig verkopen van een paar advertentieposities in de winkel.
Lees verder

Britse Post Office lanceert digitale identiteitsapp
De Britse Post Office lanceert een digitale identiteitsapp die consumenten kunnen gebruiken om pakjes bij postkantoren op te halen, in plaats van een papieren document zoals hun paspoort of rijbewijs.
Lees verder

Big Tech investeert jaarlijks 100 miljoen euro in Europese lobby
Een kleine 97 miljoen euro, dat is het bedrag dat Big Tech elk jaar spendeert aan zijn Europese lobby. Techbedrijven geven daarmee meer uit dan de farmasector, de auto-industrie en de financiële sector.
Lees verder

HEINEKEN geeft horecaondernemers toegang tot marktdata
TAPP gaat samenwerken met Heineken om Nederlandse horecaondernemers te voorzien van waardevolle inzichten op basis van actuele verkoopdata.
Lees verder

Oproep om overname MGM door Amazon te blokkeren
Een coalitie van 34 belangenbehartigingsgroepen, geleid door Demand Progress, wil dat de Amerikaanse Federal Trade Commission de overname van MGM Studios door Amazon blokkeert om de 'groeiende dominantie van Amazon te vertragen'.
Lees verder

Marco van Demen CMO bij Pathé Thuis
De online verhuurder van films Pathé Thuis stelt Marco van Demen aan als chief marketing officer. Dat is een nieuwe posite, omdat het filmbedrijf zijn positie wil verstevigen.
Lees verder

Tweede bieder drijft koers Zooplus op
De koers van het aandeel Zooplus is in enkele maanden ruim verdubbeld nu een tweede bieder zich meldt voor de Europees werkende online dierenwinkel. Naast Hellman & Friedman toont nu ook EQT uit Zweden interesse.
Lees verder

Mediabestedingen Olympische Spelen fors minder dan EK voetbal
De mediabestedingen rondom de Olympische Spelen dit jaar zijn veel minder dan die rondom het afgelopen EK voetbal. In totaal is er vanaf de start van de Spelen tot nu, nog geen 11,5 miljoen euro uitgegeven. Dat blijkt uit onderzoek van media registratiebureau Adfact.
Lees verder