Doorgaan naar hoofdcontent

HP lanceert desktop met ChromeOS

EMERCE
HP lanceert desktop met ChromeOS
HP lanceert een nieuwe all-in-one-desktop met ChromeOS. ChromeOS wordt voor desktops eigenlijk nauwelijks toegepast.
Lees verder

Sterke groei voor Deliveroo ook na coronaversoepelingen
De handelsomzet van maaltijdbezorger Deliveroo steeg in het eerste halfjaar met 102 procent naar 3,3 miljard pond. Ondanks versoepelingen werd […]
Lees verder

Pasloos pinnen aan de winkelkassa in opmars
Er wordt steeds vaker pasloos gepind aan de kassa, met een smartphone, smart watch of wearable. Dat is vooral te danken aan de invoering van Apple Pay (voor iPhones) en Google Pay (voor Android-toestellen), zo concludeert de Betaalvereniging.
Lees verder

Betty Blocks haalt 33 miljoen dollar op
Het Nederlandse bedrijf Betty Blocks, dat zich specialiseert in low code applicatie ontwikkeling, heeft 33 miljoen dollar opgehaald in een financieringsronde onder leiding van European Private Equity en SmartFin Capital. Andere deelnemers zijn Morse Investments en NIBC Bank.
Lees verder

Trunkrs kiest Metapack als partner voor duurzame leveringen
Trunkrs, specialist in same day en next day delivery, gaat samenwerken met Metapack voor meer duurzame leveringen in Nederland en Belgiƫ.
Lees verder

Online beveiligers NortonLifeLock en Avast fuseren
Online beveiligers NortonLifeLock en Avast fuseren. NortonLifelock verwerft alle aandelen van Avast en creƫert daardoor een groot cyberbeveiligingsbedrijf.
Lees verder

Samsung blijft geloven in vouwbare smartphones
Hoewel ze bepaald niet over de toonbank vliegen, blijft Samsung geloven in foldables, oftewel vouwbare smartphones. Vanmiddag werden gelijktijdig de Galaxy Z Fold3 5G en Galaxy Z Flip3 5G gelanceerd.
Lees verder

eBay merkt effecten coronaversoepelingen
Veilinghuis eBay heeft in het tweede kwartaal 2,7 miljard dollar omzet gedraaid, waarbij de handelsomzet voor partners op jaarbasis 7 procent steeg naar 22,1 miljard. Onder de streep resteerde een nettowinst van 294 miljoen.
Lees verder

Sterk herstel OOH-markt: digitaal naar 17 miljoen euro
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Dat blijkt uit cijfers van koepel Outreach.
Lees verder