Doorgaan naar hoofdcontent

FBI sluit samenwerking met HaveIBeenPwned

EMERCE
FBI sluit samenwerking met HaveIBeenPwned
De FBI sluit een samenwerking met HaveIBeenPwned en belooft om gelekte wachtwoorden die het in onderzoeken vond te delen met de publieke database.
Lees verder

Proximus brengt glasvezel naar Bergen
De komende jaren wordt het Belgische Bergen geleidelijk voorzien van glasvezel. Hierdoor zal een groot aantal woningen en bedrijven toegang krijgen tot het 'vaste communicatienetwerk van de toekomst'.
Lees verder

Digitale transitie versnelt: 211.000 vierkante meter extra datavloer
Volgens het onderzoek State of the Dutch Data Centers 2021 - Roadmap to Recovery van de Dutch Data Center Association zet de stijgende vraag naar digitale diensten ook post-corona door.
Lees verder

Nieuw groeigeld Doktor.se, plant Europese expansie
Het Zweedse bedrijf Doktor.se, dat dokterdiensten op afstand levert, heeft vijftig miljoen euro venture capital opgehaald.
Lees verder

Pilot helpt startups essentieel personeel uit het buitenland aan te trekken
Het kabinet start vandaag een pilot in de vorm van een verblijfsregeling die het voor innovatieve startups makkelijker maakt om personeel met gewilde expertise vanuit het buitenland aan te trekken.
Lees verder

Chatbot Kate van KBC valt in de smaak
De digitale assistent Kate van de Belgische bank KBC is al door 781.000 unieke klanten gebruikt. Van de 1,6 miljoen mobiele klanten ziet de helft de interactie zitten, zo blijkt uit cijfers die Johan Thijs, CEO KBC Groep en Erik Luts, Chief Innovation Officer KBC Groep, tijdens digitale 'persbabbel' bekend hebben gemaakt. De particuliere KBC-klant kan sinds eind november 2020 een beroep doen op Kate. Zo helpt Kate om een betaling te regelen, vertelt ze of het loon is gestort, en kan Kate het verzekeringsbewijs van de wagen tonen. Kate werkt zowel via chat als via spraak. Ook biedt de assistente 'proactieve diensten' aan. Bijvoorbeeld advies om te besparen op de energiefactuur. Was er een storm in de buurt? Dan zal Kate vragen of er schade was en helpen om een schadeaangifte in te dienen. Dertig procent van de conversaties (703.000) leidde effectief tot verdere acties. Kate begrijpt nu al 90 procent van de vragen maar kan die niet altijd zelf aan een oplossing linken. Die ontbrekende stap gaat KBC de komende maanden verder uitwerken. In 12 procent schakelt Kate de klant tijdens de conversatie effectief door naar een KBC Live medewerker. Een team van medewerkers doorloopt elke dag de vragen die Kate niet kon oplossen en stuurt actief bij.
Lees verder

Intergamma bouwt verder met dentsu
Intergamma heeft besloten om media- en datastrategie, planning en inkoop onder te brengen bij dentsu. Voor de inzet van digitale media was Intergamma al klant bij dentsu. Het account komt van Mindshare.
Lees verder

Private-equitybedrijven willen Cloudera overnemen
Private-equitybedrijven KKR en Clayton Dubilier & Rice LLC willen naar verluidt Cloudera overnemen tegen een waardering van 4,7 miljard dollar, zo meldt Bloomberg. De overname wordt dinsdag bekend gemaakt.
Lees verder

BUX haalt ABN topman en Catawiki topvrouw aan boord
Mobiele broker BUX heeft twee aanwinsten voor het leiderschapsteam binnengehaald om de internationale uitbreiding verder te versnellen.
Lees verder