Doorgaan naar hoofdcontent

MessageBird koopt specialist in videocommunicatie

MessageBird koopt specialist in videocommunicatie
Het Nederlandse cloudgebaseerde communicatieplatform Messagebird breidt zijn dienstenwaaier met videobellen uit middels de overname van het Amsterdamse 24sessions. Minder zichtbaar maar strategisch minstens zo belangrijk is de aankoop van een managementplatform voor klantgegevens, Hull.
Lees verder

Spotify koopt Clubhouse kloon
Spotify heeft Betty Labs, maker van de audiochatapp Locker Room, overgenomen. Daarmee willen de Zweden de concurrentie met Clubhouse aangaan.
Lees verder

Europees crossborder e-commerce: 146 miljard in 2020
Internationaal werkende omnichannel retailers en webwinkels realiseerden vorig jaar een gezamenlijke crossborder omzet van 146 miljard euro. IKEA staat bovenaan.
Lees verder

Weer topmaand voor online retail
Ook in februari was de online omzet volgens het CBS weer ongekend hoog: 103,7 procent meer dan in dezelfde maand een jaar eerder.
Lees verder

Zeker veertig kandidaten voor online kansspelen
Zo'n veertig bedrijven uit binnen- en buitenland vragen de komende weken een vergunning aan om vanaf 1 oktober legaal online kansspelen aan te bieden. De NOS weet de eerste namen: Holland Casino, de Nederlandse Loterij (Lotto), Novamedia (Postcode Loterij), ZEbetting & Gaming (paardenraces), Fair Play Casino en Jack's Casino.
Lees verder

Een QLED 4K TV voor buiten
Met de lancering van The Terrace brengt Samsung zijn premium QLED TV-ervaring naar buiten. Het nieuwe toestel is volgens het bedrijf beschermd tegen alle weersomstandigheden.
Lees verder

SKO, NLO, NOM en VINEX besluiten tot integrale samenwerking in bereiksonderzoek
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten. Onder de nieuwe naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) zal het bereik van televisie, radio, print en online worden gemeten en gaat het op termijn de huidige standaarden vervangen.
Lees verder

ChristenUnie stelt vragen over datacenter Zeewolde
De fractie van de ChristenUnie in Provinciale Staten van Flevoland heeft vragen gesteld over de komst van een datacenter in Zeewolde. De partij wil onder meer details weten over het water- en elektriciteitsverbruik op industrieterrein Trekkersveld.
Lees verder

Weer geruchten over alliantie Publicis en Havas
Opnieuw duiken er geruchten op over een mogelijke fusie van reclamereuzen Publicis en Havas-moeder Vivendi.
Lees verder