Doorgaan naar hoofdcontent

KPN lanceert gratis malware- en phishingfilter

KPN lanceert gratis malware- en phishingfilter
KPN biedt al zijn internetklanten een gratis malware- en phishingfilter aan. Dit filter moet bescherming bieden tegen onbetrouwbare websites.
Lees verder

Boodschappendienst Gorillas start in Amsterdam
De stevig gefinancierde razendsnelle boodschappendienst Gorillas is van start gegaan in de Amsterdamse buurt De Pijp en wil snel elders in het land uitbreiden.
Lees verder

Booking en Expedia informeren consumenten duidelijker over hun aanbod
Booking.com en de Expedia-groep hebben de informatie voor consumenten over hun aanbod op hun websites verduidelijkt. Hiermee voldoen zij aan de uitgangspunten van het consumentenrecht, meldt Autoriteit Consument & Markt (ACM).
Lees verder

Google zet AR in bij shoppen cosmetica
Een nieuwe functie binnen Google Shopping laat dames cosmetica uitproberen via de camera van hun telefoon. Met behulp van augmented reality kunnen ze kleuren en tinten uitproberen.
Lees verder

Honderden winkels met een pakketpunt gaan dicht
Zeker honderden winkels met een pakketpunt zijn vanaf maandag niet meer open. Zowel Primera als Audax, eigenaar van Bruna, AKO en The Read Shop, sluit het merendeel van de winkels, meldt de NOS.
Lees verder

Banken gaan toch schade spoofing vergoeden
Het Ministerie van Financiƫn heeft met de banken afgesproken dat zij klanten gaan compenseren voor de schade als gevolg van spoofing. Bij spoofing denken klanten dat ze door de bank worden gebeld en moeten ze spaargeld zogenaamd vanwege een hack overmaken naar een andere rekening.
Lees verder

Infographic: Nederlanders slordig met online wachtwoorden
Meer dan 75 procent van de ondervraagden in een onderzoek van VPNVerbinding gebruikt dezelfde online wachtwoorden op meerdere plekken. Bijna 16 procent heeft zelfs voor alle online accounts hetzelfde wachtwoord.
Lees verder

Juul Manders (BALR./433/Wannahaves): 'De echte de sexiness zit aan de achterkant'
Op de eerste rij bij social commerce via Instagram, een social academy en 'Netflix voor voetbal'. Bij BALR., 433 en Wannahaves wordt op meerdere borden geschaakt en betaalt de samenhang tussen de drie bedrijven zich momenteel fors uit. "Ieder gesprek met merken levert wel iets op", stelt CEO en medeoprichter Juul Manders. En toch is het alle zeilen bijzetten in deze roerige tijden.
Lees verder

2020: reset of verloren jaar?
Het werd na de Spaanse griep van honderd jaar geleden eigenlijk niet meer voor mogelijk gehouden: een snel verspreidend virus dat het openbare leven in korte tijd wereldwijd zou platleggen. Voor sommige sectoren werd het een verloren jaar, maar het jaar was zeker ook een 'reset' die heel wat innovaties deed versnellen. De komende weken blikken we terug op het coronajaar 2020 en kijken we vooruit naar 2021.
Lees verder