Doorgaan naar hoofdcontent

Apple kondigt eerste MacBooks aan met Apple Silicon

Apple kondigt eerste MacBooks aan met Apple Silicon
Apple kondigt volgende week dinsdag zijn eerste MacBooks aan met eigen op ARM architectuur gebaseerde Apple Silicon chips. De uitnodigingen voor de virtuele presentatie zijn de deur uitgegaan. Volgens Reuters worden een 13-inch MacBook Air en een 13- en 15-inch MacBook Pro aangekondigd.
Lees verder

Fors meer bestellingen voor HelloFresh
Het aantal bestellingen van maaltijdboxen bij HelloFresh is ten opzichte van het derde kwartaal van vorig jaar met 114 procent gegroeid, van ruim 9 miljoen naar 19,5 miljoen.
Lees verder

DML! 'Nog veel stereotypering in reclame'
"Nederlanders herkennen zich doorgaans niet in reclames," zegt Niki Schroeder van Kantar op Digital Marketing Live!. "70 procent van mannen en vrouwen vinden dat. Representatieve reclames scoren toch beter dan spotjes waarin de flauwe man wordt neergezet."
Lees verder

DML! Ook WWF maakt digitale transitie door
Het Wereld Natuur Fonds zit in een digitale transformatie. Dat vertelt hoofd digitaal Paul Zevenboom op Digital Marketing Live! En die verandering is best een uitdaging, want de doelgroep is groot en divers.
Lees verder

Ook About You met tweedehands kleding
'Er is al eerder van gehouden', reclameert Vite enVogue over de tweedehands designerkleding die het verkoopt. Het assortiment van het Duitse bedrijf ligt nu ook in de schappen bij About You.
Lees verder

DML!: VanMoof streeft naar maximale conversie tegen lage kosten
Het verbod van een tv-commercial oor de Franse reclamewaakhond, ARPP heeft fietsenmerk Van Moof enorm veel publiciteit opgeleverd.  Ruim tweehonderd krantenkoppen en 400.000 YouTube impressies binnen 72 uur. VanMoof trok 700 procent meer bezoek naar haar Franse website en schat het totale bereik op 520 miljoen. "We hadden dit op eigen kracht nooit voor elkaar gekregen," zegt Growth Marketing Manager Simon Vreeman op Digital Marketing Live!
Lees verder

DML! 'Merken moeten vrouwelijke gamers serieus nemen'
De gamingsector biedt nieuwe kansen voor merken en hun marketinginspanningen. Dat zegt Lucy Allen, directeur engagement van het in Bath gevestigde marketingbureau Dialect, op Digital Marketing Live!
Lees verder

Coolblue breidt installatieservice uit met laadpalen
Coolblue gaat nu ook laadpalen voor elektrische auto's verkopen en ze bij de koper installeren.
Lees verder

Educatief computerspel voor Alzheimerzorg
Een Europees consortium bestaande uit gezondheidsdeskundigen, experten in ontwerp en ontwikkeling van digitale gezondheidsinnovaties, de eerstelijnszorg en narratieve simulatiedeskundigen uit Zwitserland, Nederland, Roemeniƫ en Belgiƫ ontwikkelt de Alzheimer Care Trainer, een serious game om mantelzorgers te trainen in hun communicatie en gedrag bij de ziekte van Alzheimer.
Lees verder