Doorgaan naar hoofdcontent

VodafoneZiggo introduceert het hybride werken

VodafoneZiggo introduceert het hybride werken
VodafoneZiggo heeft naar eigen zeggen als eerste organisatie in Nederland een hybride beleid ontwikkeld voor thuiswerken. Iedereen die wil, mag de helft van de tijd thuis werken, ook als alles weer normaal wordt.
Lees verder

Groeiende groep organisaties steunt The Privacy Collective in strijd tegen Salesforce en Oracle
De privacyorganisaties Access Now, ISOC en De Datavakbond hebben zich officieel geschaard achter The Privacy Collective, dat Oracle en Salesforce op de korrel neemt.
Lees verder

ECL!: 'Vijfhonderd procent meer leads Carnext'
Het aantal maandelijks leads voor koop- en huurauto's aan Carnext is dit jaar met 483 procent gestegen. Bovendien wist het zijn geautomatiseerde marketingactiviteiten op te schalen van 1 naar 22 landen.
Lees verder

Winst Microsoft stijgt 30 procent
Microsoft zag de omzet in het derde kwartaal met 12 procent toenemen naar 37,2 miljard dollar. De winst steeg zelfs met 30 procent tot 12,9 miljard. Het bedrijf profiteert overduidelijk van het toenemende thuisgebruik.
Lees verder

Nieuwe online veiling voor autoverzamelaars
The Collectables is een nieuw onafhankelijk Nederlands platform van en voor autoliefhebbers. Een doorlopende online veiling van bijzondere auto's, van een Peugeot 205 GTi tot Ferrari 488 Pista. De oprichters spreken van een 'online automobiele snoepwinkel'.
Lees verder

14 miljoen nieuwe Amazon Primeleden dit jaar
Sinds december 2019 heeft Amazon 14 miljoen Amerikaanse Prime-leden toegevoegd, volgens schattingen van Consumer Intelligence Research Partners.
Lees verder

Talpa Network maakt direct response effect van radiocommercials meetbaar
De direct response van een radiospot is voortaan goed meetbaar en optimaliseerbaar dankzij een nieuwe methodiek. Talpa Network claimt een uplift tot wel 92 procent van het aantal webbezoekers direct na het uitzenden van een radiospot.
Lees verder

Instagram laat gebruikers vier uur lang livestreamen
Instagram verlengt de tijdslimiet van de Live-uitzendingen van zestig minuten naar vier uur. Ook wordt het eenvoudiger om opnamen terug te vinden in de app.
Lees verder

ECL! Stella: Wij worden nooit een puur e-commerce merk
"We worden nooit een puur e-commerce bedrijf," zegt Rianne Bark van Stella Fietsen op E-Commerce Live! dat komende maandag online gratis is te volgen. "Online is belangrijk voor oriƫntatie en de aftersales, maar onze klanten komen graag naar de winkel en gaan vaak met een andere fiets weg dan ze hadden uitgezocht."
Lees verder