Doorgaan naar hoofdcontent

Netflix groeit minder hard na lockdown

Netflix groeit minder hard na lockdown
Netflix heeft er in het derde kwartaal slechts 2,2 miljoen nieuwe abonnees bijgekregen tegen 6,8 miljoen een jaar geleden. De grote aanwas vond begin dit jaar plaats tijdens de zwaarste lockdownperiode. Veel mensen bleven thuis en namen een abonnement.
Lees verder

Beslist.nl over op smart bidding
Beslist.nl is smart bidding aan het invoeren voor aangesloten webwinkels. In de nieuwe opzet kunnen zij gaan vertellen hoeveel rendement het winkelcentrum hen moet gaan opleveren.
Lees verder

Merkle Nederland strategisch partner CentralPoint
Merkle Nederland wordt strategisch partner en digitaal marketing bureau voor het invullen van de groeiambities van Centralpoint als grootste IT-reseller van de Benelux.
Lees verder

HEMA start productlijn voor domotica
De HEMA is een productlijn voor domotica gestart onder de naam HEMA smart. Het gaat om slimme lampen en een slim stopcontact die met een app en een los verkrijgbare afstandsbediening ingesteld kunnen worden.
Lees verder

Microsoft en Elon Musk samen in de cloud
Microsoft en ondernemer Elon Musk gaan nauw samenwerken. Microsoft zet zijn clouddiensten in voor het satellietbedrijf SpaceX.
Lees verder

Nieuw digitaal platform voor Amsterdamse ondernemers
StartupAmsterdam en Smart Health Amsterdam gaan samen met Startupbootcamp een nieuw platform lanceren ter ondersteuning van Amsterdamse ondernemers. Het programma, Amsterdam Squared, is volledig online.
Lees verder

Amazon stuurt eerste uitnodigingen voor gamedienst Luna
Amazon heeft de eerste uitnodigingen verstuurd voor zijn nieuwe cloud gamingdienst Luna. Het bedrijf heeft 'honderdduizenden' verzoeken ontvangen om Luna te testen.
Lees verder

Google met AI voor hypotheekverstrekkers
Google gaat technologie uitbrengen waarmee hypotheekverstrekkers het vele menselijke lees- en handwerk kunnen automatiseren.
Lees verder

DML!: RTL experimenteert met 'Voice cloning'
RTL experimenteert met voice cloning voor de nieuwe generatie slimme luidsprekers. Dat vertelt Tom Jessen van het mediabedrijf op Emerce Digital Marketing Live!, dat op 3 november gratis kan worden gevolgd.
Lees verder