Doorgaan naar hoofdcontent

Consumentenbond en providers starten afhandeling telefoonclaim

Consumentenbond en providers starten afhandeling telefoonclaim
De Consumentenbond en ConsumentenClaim hebben met KPN, Tele2, T-Mobile, en Vodafone overeenstemming bereikt over de details van de tegemoetkomingsregeling voor consumenten waarbij de prijs van het toestel niet afzonderlijk vermeld stond in het contract.
Lees verder

Voor het eerst Nederlandse content op Snapchat Discover
Snapchat lanceert vanaf vandaag Nederlandse content op Discover. Daar zijn al langer internationale shows van onder andere MTV, CNN, The Guardian, Le Monde en Der Spiegel te zien.
Lees verder

'Huawei wil dochter Honor afstoten'
Huawei Technologies wil zijn dochter Honor verkopen. Het Chinese bedrijf is daarover in gesprek met Digital China Group en andere partijen.
Lees verder

'Daimler en BMW zetten Park Now in etalage'
Daimler en BMW willen het Nederlandse Park Now afstoten, het Nederlandse bedrijf achter onder meer de parkeerapp Park Mobile. Dat meldt nieuwsdienst Bloomberg op basis van ingewijden.
Lees verder

Thuisbezorgd gaat gesloten restaurants helpen met kortingen
Thuisbezorgd.nl gaat restaurants opnieuw ondersteunen na de dinsdag aangekondigde maatregelen van het kabinet om het coronavirus in te dammen. De komende twee weken mogen restaurants geen gasten ontvangen. Ze mogen echter wel bestellingen opnemen.
Lees verder

Cora levert boodschappen via Uber Eats
Hypermarktketen Cora gaat een samenwerking aan met Uber Eats: klanten in Brussel kunnen online boodschappen bestellen via de app en fietskoeriers leveren binnen het halfuur aan huis.
Lees verder

Brussel krijgt videogamemuseum
In Brussel opent morgen het Pixel Museum, een van de zeven grootste videogamesmusea ter wereld.
Lees verder

Belgische standaard voor gepersonaliseerd tv-reclame
Mediagroepen SBS Belgium en DPG Media gaan nauwer samenwerken met Telenet en Proximus en reclameverkopers IP Belgium en RMB op het gebied van gepersonaliseerde reclame op televisie. Zo moet er onder meer een standaard komen.
Lees verder

Taxibeleid Amsterdam op de schop: meer oog voor platforms en apps
Amsterdam heeft een nieuwe aanpak van de Amsterdamse taximarkt voorgesteld. Voor de taxiritten via apps, website of telefonisch (bestelmarkt) zijn nu geen specifieke Amsterdamse regels.
Lees verder