Doorgaan naar hoofdcontent

Advocatenkantoor lanceert datalek-app

Advocatenkantoor lanceert datalek-app
Internationaal advocatenkantoor CMS lanceert de 'Breach Assistant'-app. Die begeleidt bedrijven tijdens de eerste kritieke uren van datalekken en andere cyberincidenten.
Lees verder

Miljoen dollar groeigeld voor HeySummit
Softwarebedrijf HeySummit uit Schotland ontvangt een investering van een miljoen dollar. Het geld wordt gebruikt om het platform voor virtuele video-events door te ontwikkelen.
Lees verder

Microsoft Forms breder beschikbaar
Microsoft heeft de tools Forms beschikbaar gemaakt voor persoonlijk gebruik. Iedereen met een Microsoft-abonnement kan de tool voor enquêtes, polls en toetsen gratis gebruiken.
Lees verder

Buckaroo met betaaloplossing voor online marktplaatsen
Buckaroo lanceert een betaaloplossing voor online marktplaatsen. Dit moet het probleem rondom het gemakkelijk kunnen afrekenen van 'mixed baskets' oplossen.
Lees verder

Google test advertenties op tabbladen Chrome
Google experimenteert met Shopping-advertenties op nieuwe tabpagina's in zijn browser Chrome. Dat ontdekte de site Techdows.
Lees verder

Delhaize en Tastyoo gaan maaltijden bezorgen
Delhaize lanceert in België een bezorgdienst voor vers bereide gerechten in samenwerking met Tastyoo, een foodtech start-up waarvan de supermarktketen hoofdaandeelhouder is. De keten volgt hiermee het voorbeeld van de Colru
Lees verder

Amerikaans bedrijf lanceert contactloze kassa
Het Amerikaanse Caper, bedenker van het eerste AI-aangedreven winkelwagentje Caper Cart, breidt haar productlijn uit met een slimme kassa die producten automatisch herkent.
Lees verder

Vinted koopt Nederlandse concurrent United Wardrobe
De Europees werkende marktplaats voor tweedehands kleding Vinted kondigt vandaag de overname van zijn Nederlandse concurrent United Wardrobe aan.
Lees verder

Nederlands e-commerce wapent zich voor feestdagen
Webwinkels in Nederland verwachten tussen de twintig en vijftig procent meer verkopen in de periode van Black Friday tot aan Kerst. Met een nieuwe campagne roepen webwinkels en vervoerders de consument op om op tijd te bestellen, zeker niet tot het laatste moment te wachten.
Lees verder