Doorgaan naar hoofdcontent

Amazon start online apotheek in India

Amazon start online apotheek in India
De geruchten dat Amazon een online apotheek wil beginnen, doen al langer de ronde. Inmiddels heeft de retailer opnieuw een concrete stap in die richting gezet. In Bangalore, de hoofdstad van de zuidelijke staat Karnataka van India, heeft Amazon een online apotheek in het leven geroepen.
Lees verder

Duits onderzoek naar prijzen Amazon
De Duitse antitrustautoriteit zou een onderzoek zijn gestart naar de relatie die Amazon heeft met handelaren die gebruik maken van het platform.
Lees verder

'Google blokkeerde speciale versie Fortnite op toestellen OnePlus'
Een speciale versie van de game Fortnite die Epic Games voor smartphonefabrikant OnePlus had ontwikkeld heeft nooit het levenslicht gezien omdat Google bezwaren maakte. Dat blijkt uit de aanklacht die Epic Games tegen Google heeft ingediend bij een Amerikaanse rechtbank.
Lees verder

JD.com profiteert van herstel na corona
Marktplaats JD.com heeft in het tweede kwartaal een fors hogere omzet gerealiseerd van 29 miljard dolllar. Dat is 34 procent meer dan een jaar eerder.
Lees verder

Oprichters kopen Scoupy terug van DPG
Marketingplatform Scoupy is terug bij zijn oprichters, onder wie Valentijn Bras. Uitgever DPG verkoopt de activiteiten van Scoupy voor een onbekend bedrag aan Effective Media & Marketing.
Lees verder

Microsoft stopt ondersteuning oudere browsers
Microsoft gaat zijn klassieke Edge browser en de nog oudere Internet Explorer 11 niet langer ondersteunen na 9 maart 2021. De browser die oorspronkelijk met Windows 10 werd verscheept wordt dus officieel afgedankt.
Lees verder

Epic Games naar rechter om schrappen ontwikkelaccount Apple te voorkomen
Epic Games heeft bij de rechtbank een verzoek ingediend om te voorkomen dat Apple de ontwikkelaccounts van het bedrijf gaat stopzetten.
Lees verder

Epic Games naar rechter om schrappen ontwikkeaccount Apple te voorkomen
Epic Games heeft bij de rechtbank een verzoek ingediend om te voorkomen dat Apple de ontwikkelaccounts van het bedrijf gaat stopzetten.
Lees verder

TV-reclamemarkt krijgt forse klappen
De Nederlandse tv-industrie is net als andere branches hard geraakt door de coronacrisis. Ten opzichte van vorig jaar is de tv-reclamemarkt in de eerste helft van 2020 uitgekomen op 307 miljoen euro, een daling van 23 procent. Dat blijkt uit cijfers van de marketingorganisatie Screenforce die vanochtend zijn gepubliceerd.
Lees verder