Doorgaan naar hoofdcontent

Sprout: Grof gekort op je marketingbudget? 5 tips om er toch het maximale uit te halen

Grof gekort op je marketingbudget? 5 tips om er toch het maximale uit te halen
Stel dat je vanwege de coronacrisis te maken krijgt met een haircut van 50 procent of meer op je marketingbudget. Hoe overleef je dat? Sprout-expert Christiaan Snabel geeft tips.
Lees verder

Zo zou uit eten gaan eruit kunnen zien in het post-coronatijdperk
Een kunstcentrum in Amsterdam, dat voor ongeveer de helft van zijn omzet afhankelijk is van een restaurant, heeft een bijzondere manier bedacht om gasten te kunnen bedienen in het post-coronatijdperk. In kleine glazen kassen worden straks lange planken met eten naar binnen geschoven.
Lees verder

Deze hightech inlegzool maakt hardlopers beter
Laat technologie je voeten analyseren en je rent efficiƫnter en met minder blessures, is de belofte van het Eindhovense Ato-Gear. De startup van de week wil wetenschappelijke kennis toegankelijk maken voor een zo breed mogelijk publiek.
Lees verder

Hoe Koninklijke Auping in vijf weken tijd nu ook miljoenen medische mondkapjes maakt
Bij MT.nl: Slechts vijf weken hadden Auping-ceo Jan-Joost Bosman en zijn team nodig om het bedrijf om te bouwen van beddenmaker naar volwaardig mondkapjesfabrikant voor de medische sector. De overheid heeft inmiddels 4 miljoen stuks in bestelling.
Lees verder

Open-up maakt niet alle ondernemers blij; Airbnb is lief voor ontslagen medewerkers
Ondernemersnieuws: ondernemers reageren verdeeld op geleidelijke open-up, Airbnb komt met on-Amerikaans sociaal plan en Tom Cruise is welkom om te filmen aan boord van ruimtestation ISS.
Lees verder

Dit zijn de 20 meest onsympathieke bedrijven tijdens de coronacrisis (update 7 mei)
Iedere crisis kent zijn eigen corporate villains en zo ook deze. Van De Bijenkorf tot IBM: dit zijn de negentien bedrijven die tijdens de coronacrisis excelleren in oninspirerend gedrag.
Lees verder

Containerqueen Kristel Groenenboom maakt een pivot naar zwembaden (en verkocht er al tien)
Vakantie in eigen tuin wordt het helemaal deze zomer, dacht Kristel Groenenboom. Haar containerbedrijf bouwt nu containers om tot zwembaden, waarvan er na twee weken al tien werden verkocht.
Lees verder

Containerqueen Kristel Groenenboom maakt een pivot naar zwembaden (en verkocht er al tien)
Vakantie in eigen tuin wordt het helemaal deze zomer, dacht Kristel Groenenboom. Haar containerbedrijf bouwt nu containers om tot zwembaden, waarvan er na twee weken al tien werden verkocht.
Lees verder