Doorgaan naar hoofdcontent

Bestedingen digitale advertenties naar 2,2 miljard euro, maar tijdperk van groei is ten einde

Bestedingen digitale advertenties naar 2,2 miljard euro, maar tijdperk van groei is ten einde
Vorig jaar werd door Nederlandse adverteerders bijna 2,2 miljard euro van het marketingbudget aan digitale advertenties besteed. Maar voor 2020 zijn de verwachtingen een stuk minder positief. Met de nieuwe realiteit van COVID-19 zal het tijdperk van tien jaar digitale groei ten einde komen. Dat blijkt uit de Online Ad Spend Study, die Deloitte in opdracht van IAB Nederland heeft uitgevoerd.
Lees verder

9 miljoen euro voor machine learning kredietverstrekker Floryn
Zakelijk kredietverstrekker Floryn heeft in een nieuwe investeringsronde 9 miljoen euro opgehaald. Dit deden ze bij venture capitalist Endeit Capital en bestaande aandeelhouders, waaronder Peak Capital.
Lees verder

Eerste virtuele 24 uurs congres voor vrouwen in de technologie
Women in Tech - Global Movement organiseert op 28 mei een eerste virtueel congres voor vrouwen in de technologie. De 150 deelnemers komen uit onder meer Thailand, Portugal, Israël, Macedonië, Peru, de Verenigde Arabische Emiraten, Frankrijk, Nederland en Australië.
Lees verder

Toch Belgische corona-app in de zomer
Ondanks aarzelingen willen de Belgen tegen het begin van de zomervakantie toch een coronatraceerapp lanceren. Die houdt de contacten van een coronapatiënt bij.
Lees verder

'Vakantiegeld zorgt voor nieuwe piek in online bestellingen'
Het aantal online bestellingen bereikt in deze dagen een nieuwe piek als gevolg van het storten van het vakantiegeld, zo leert een rondgang langs leden van Thuiswinkel.org. Consumenten geven zichzelf extra cadeautjes als beloning voor het thuisblijven.
Lees verder

Flixbus komt weer in beweging
De langeafstandsbusmarkt komt langzamerhand weer in beweging nu Flixbus de dienstverlening hervat.
Lees verder

Criteo stapt in exploitatie retailmedia
In een stap om zijn portfolio te verbreden, brengt Criteo een product op de markt waarmee webwinkels geld kunnen gaan verdienen aan reclame-exploitatie op hun websites.
Lees verder

T-Mobile legt glasvezelnetwerk aan in Haagse wijk Loosduinen
T-Mobile sluit 25.000 huishoudens aan op een nieuw glasvezelnetwerk in zes wijken in het stadsdeel Loosduinen, gemeente Den Haag. In juni begint de werkvoorbereiding, de graafwerkzaamheden starten eind augustus.
Lees verder

Omzet About You stijgt met 280 miljoen euro
Zwarte cijfers onder de streep schrijft online modewinkel nog niet, maar de verliezen lopen terug bij een nog sterker stijgende omzet.
Lees verder