Doorgaan naar hoofdcontent

Zalando ziet tijdelijk af van verkoopcommissies

Zalando ziet tijdelijk af van verkoopcommissies
Winkeliers in Nederland en Duitsland hoeven tot eind mei geen verkoopcommissies te betalen voor het verkopen van kleding via Zalando.
Lees verder

Axivate Capital stelt 10 miljoen euro beschikbaar voor zorgsector
Axivate Capital van Bas Rasker (Eliza was here, Zoover.com en Weeronline.nl) en Andreas Ezinga (KPMG, Plain Vanilla Investments, Ballorig), stelt per direct een bedrag van tenminste 10 miljoen euro beschikbaar voor investeringen in de zorg.
Lees verder

Xiaomi: impact corona nog beheersbaar
Het Chinese Xiaomi heeft 2019 positief afgesloten met een 27 procent hogere omzet, die vooral buiten China werd gerealiseerd.
Lees verder

ABN AMRO deelt rekenkracht in strijd tegen corona
ABN AMRO draagt bij in de strijd tegen het coronavirus door rekenkracht beschikbaar te stellen voor medisch onderzoek. Het zogeheten Dataistic Center, een initiatief van ABN AMRO en Dell Technologies, deelt sinds kort rekenkracht via het platform Folding@Home.
Lees verder

Budget smartphone iPhone 9 lijkt aanstaande
De nog niet aangekondigde iPhone 9, de budgettelefoon die al geruime tijd wordt verwacht, ligt misschien al vanaf 5 april in de Amerikaanse winkels.
Lees verder

Weerapp Dark Sky in handen van Apple
Apple heeft voor een onbekend bedrag het bedrijf Dark Sky overgenomen. Dark Sky maakt een app met hyperlokale weerinformatie. Het bedrijf heeft eigen weerdienst.
Lees verder

Horeca vraagt ingrijpen regering 'oneerlijke handelspraktijken' boekingsplatforms
Horeca Nederland heeft dinsdag in een brief aan staatssecretaris Keijzer gevraagd om de 'oneerlijke handelspraktijken' van boekingsplatforms te stoppen.
Lees verder

Spotify: Social distancing verandert onze muzieksmaak
In tijden van crisis verandert ook de muzieksmaak, zo constateert Spotify. Het platform nam van 19 tot 25 maart significante […]
Lees verder

'Alle retailsectoren zien aantal aankopen achteruitgaan door coronacrisis'
Waar aan het begin van de coronacrisis de supermarkten, bouwmarkten en tuincentra nog een grote plus lieten zien, is dit nu echt verleden tijd. Dat zegt Stocard, het bedrijf achter de walletapp waarin consumenten hun klantenkaarten kunnen bewaren. De app heeft 3 miljoen Nederlandse gebruikers.
Lees verder