Doorgaan naar hoofdcontent

Frankrijk met ‘survivalfonds’ 4 miljard euro voor start-ups

Frankrijk met 'survivalfonds' 4 miljard euro voor start-ups
De Franse regering komt met een steunpakket van vier miljard euro voor start-ups om de huidige periode van luwe economische activiteit te overleven.
Lees verder

Digitale AI Songfestival gaat wél door
Hoewel het Eurovisie Songfestival in Rotterdam helaas is afgelast, gaat het digitale AI Songfestival wél door.
Lees verder

Dutch Marketing Awards naar Hello Fresh en Arno de Jong (Nederlandse Loterij)
Maaltijdboxleverancier HelloFresh is uitgeroepen tot Marketing Company of the Year en Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, tot Marketeer of the Year bij de vandaag uitgereikte Dutch Marketing Awards.
Lees verder

Legowebwinkel Bricks2play failliet
De Nederlandse webwinkel in Lego en ander speelgoed Bricks2play is failliet. Het staat los van de coronacrisis, vorig jaar werd het bedrijf al geherstructureerd en werden onderdelen verkocht.
Lees verder

20 procent omzet Nike al via onlinekanaal
Onlineverkoop heeft sportschoenenfabrikant Nike het afgelopen kwartaal aan een groeiende omzet geholpen van 10,1 miljard dollar. Online groeide zelfs met 36 procent, zo blijkt uit de kwartaalcijfers over het gebroken boekjaar dat 29 februari eindigde.
Lees verder

Fietsbezorgers Packaly naar Eindhoven, Rotterdam, Den Haag
Last mile startup Packaly opent zijn bezorgplatform volgende week in Eindhoven en Rotterdam en Den Haag volgen spoedig daarna. Winkeliers kunnen online orders binnen een uur naar de klant laten fietsen.
Lees verder

Vleeswinkel Bollensteak.nl van niche naar landelijk
Online Vleeswinkel Bollensteak.nl heeft zich, door de overval van het coronavirus, in een vloek en zucht ontwikkeld van een niche shop voor bbq-fanaten in een landelijk opererende vleeswinkel voor gezinsmaaltijden.
Lees verder

Pro-geluid ontworpen voor dagelijks gebruik
JBL lanceert zijn premium hoofdtelefoon serie, JBL CLUB. Uitgerust met professionele geluidstechnologie, gebruiksvriendelijke functies en high-end design voor alledaags gebruik, aldus het bedrijf.
Lees verder

Vertragingen bij webwinkels nemen toe, consument klaagt
Veel webwinkels communiceren inmiddels op hun websites dat er sprake is van langere levertijden en vragen klanten om begrip. Nadat PostNL al waarschuwde voor vertragingen, doet ook Thuiswinkel.org dat.
Lees verder