Doorgaan naar hoofdcontent

Garantievoorwaarden

Garantievoorwaarden
Beste, we hebben enkele voorwaarden om een garantieprocedure te starten. Zoals factuur, serienummer, klachtomschrijving, foto's en/of videos. Een klant weigert een filmpje te sturen van een klacht die ze heeft en dit is wel een van onze voorwaarden. Ze hoort een tikkend geluid dus dit is niet te zien op een foto. Middels het filmpje kan ik heel eenvoudig zien waar het aan ligt en het kan dan ook binnen 1 minuut worden opgelost, maar de klant weigert het te sturen en geeft aan dat ze alleen accepteert dat het product wordt afgehaald en haar geld terug krijgt. Herroepingstermijn is al verstreken. Mogen we eisen dat ze een filmpje stuurt? Hoe zit het met het retourhalen, kan ik de klant laten betalen voor het retour sturen naar ons, zodat ik er naar kan kijken. Grote kans dat er niks aan de hand is. Als ik het dan op onze kosten terugstuur moet het qua kosten etc wettelijk goed zijn? Uiteraard zullen we de verzendkosten voor de heen weg wel vergoeden als er wel wat aan de hand is.
 
Wil je het laatste nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.