Doorgaan naar hoofdcontent

Berichten duiken op over 16 inch iPad

EMERCE
Berichten duiken op over 16 inch iPad
Opnieuw zijn er berichten over een grotere iPad met 16-inch scherm. Het apparaat zou het gat tussen iPad en MacBook moeten vullen.
Lees verder

Albert Heijn introduceert de digitale betaalpas
Albert Heijn introduceert een nieuwe betaalmethode voor klanten die hun boodschappen online bestellen: de digitale betaalpas. Met pas pas betalen klanten met hun vertrouwde betaalpas, maar dan digitaal.
Lees verder

Resultaten HelloFresh staan onder druk
HelloFresh rapporteerde donderdag een zwakker dan verwachte winst in het derde kwartaal als gevolg van hoge marketingkosten.
Lees verder

PostNL stelt volgend jaar pakketautomaten open
PostNL gaat in de loop van 2023 zijn pakketautomaten openstellen voor andere vervoerspartijen. Dat betekent dat consumenten vanaf dat moment pakketjes van verschillende vervoerspartijen in een PostNL-pakketautomaat kunnen ophalen en verzenden.
Lees verder

Buitenreclame op weg naar een jaaromzet van bijna 235 miljoen
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in de eerste drie maanden van 2022 uitgekomen op 165 miljoen euro. Dat is 53 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
Lees verder

Action lanceert loyaliteitsapp in België
Action zet in België lanceert op 2 november een loyalty app. Daarmee kunnen klanten producten kunnen inscannen om meer informatie te vinden, een lijst met favorieten aanmaken, een digitale kassabon ontvangen en op de hoogte gehouden te worden van promoties.
Lees verder

Android 13 komt naar Windows 11
Microsoft werkt aan Android 13-integratie voor Windows 11. Sinds kort is het mogelijk om Android-apps te draaien via het nieuwe Windows Subsysteem voor Android (WSA).
Lees verder

Groei en verlies voor Shopify
De totale omzet van e-commerce platform Shopify steeg met 22 procent tot 1,4 miljard dollar in vergelijking met het voorgaande jaar, ondanks de negatieve invloed van de sterke dollar.
Lees verder

5 miljoen euro groeigeld voor marktplaats Whoppah
De marktplaats voor tweedehands design en kunst haalt 5 miljoen euro groeigeld op om op te schalen in Nederland, België en Duitsland, en uit te breiden naar Frankrijk en Italië.
Lees verder