Doorgaan naar hoofdcontent

Ruim vijf miljoen groeigeld voor Instant Commerce

EMERCE
Ruim vijf miljoen groeigeld voor Instant Commerce
De Amsterdamse start-up Instant Commerce heeft in de seedronde 5,4 miljoen euro venture capital opgehaald.
Lees verder

'Sony werkt aan nieuwe variant Playstation'
Sony zou werken aan een nieuwe versie van de PlayStation 5 met verwijderbare diskdrive. Die kan eventueel worden aangesloten op de USB-C-poort die achter op de console zit, meldt Insider Gaming op basis van anonieme bronnen.
Lees verder

Annemarie de Munnik (LEGO) in Emerce Magazine #191: 'Er gaat steeds meer marketinggeld richting conversie'
LEGO kan leunen op een groot merkbewustzijn onder consumenten en laat regelmatig zien dat ze digitale experimenten niet schuwt. Ondertussen valt er online nog veel terrein te winnen en vloeit er steeds meer marketinggeld naar conversie, stelt Marketing Director LEGO Benelux Annemarie de Munnik in de nieuwe editie van Emerce magazine.
Lees verder

KLM lanceert sub-brand Tech & Data
KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.
Lees verder

Amerikanen raken uitgekeken op Netflix
Netflix verloor in de eerste twee kwartalen van 2022 al 1,2 miljoen abonnees. Hoewel het bedrijf hoopt een miljoen nieuwe gebruikers toe te voegen dankzij een goedkoper abonnement met reclame, zou een op de vier Netflix gebruikers van plan zijn om hun abonnement op te zeggen.
Lees verder

Emerce Fashion: 'Repair is the new cool'
De oprichter van het kledingmerk Patagonia en zijn familie hebben het bedrijf weggegeven zodat alle toekomstige winst kan worden besteed aan de strijd tegen de klimaatverandering. Het kwam voor Willem Swager, EMEA directeur Finance and Operations voor Patagonia, ook als een complete verrassing, zo vertelde hij donderdag op Emerce Fashion.
Lees verder

Ruim een kwart miljard euro schade door spoofing
Een deel van de fraude in het betalingsverkeer komt door spoofing. In 2021 werden 97.000 15-plussers slachtoffer van deze vorm van online criminaliteit, meldt het CBS. De schade bedroeg 261 miljoen euro, 11 procent van de totale financiƫle schade door criminaliteit. Drie kwart van de slachtoffers maakte zelf het geld over naar de oplichter (187 miljoen euro).
Lees verder

Onderzoeksprogramma preventie kansspelverslaving van start
Het onderzoeksprogramma 'Preventie van kansspelverslaving' gaat dit jaar van start. Doel van het onderzoeksprogramma is een bijdrage leveren aan de preventie en behandeling van kansspelverslaving, gokgerelateerde schade en gokproblematiek. Het programma heeft een looptijd van drie jaar (2022-2025).
Lees verder

'MKB vraagt meer van e-mail dan verwacht'
De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.
Lees verder