Doorgaan naar hoofdcontent

Picnic ook van start in regio Meppel

EMERCE
Picnic ook van start in regio Meppel
Online supermarkt Picnic gaat op 31 augustus van start in Meppel. Na Assen is dit de tweede regio in Drenthe waar het bedrijf de boodschappen voortaan gratis thuisbezorgt.
Lees verder

Directiewisselingen bij VodafoneZiggo
Robin Kroes wordt op 1 september bij VodafoneZiggo verantwoordelijk voor de consumentenmarkt. Fleur van Beem krijgt ook een nieuwe functie; zij wordt Executive Director Strategy, Insights & Digital Transformation.
Lees verder

Telenet betreedt de energiemarkt
De Belgische kabelaar Telenet gaat een samenwerking aan met June Energy, de aanbieder van digitale oplossingen die het energieverbruik van consumenten inzichtelijk moet maken.
Lees verder

Horizon Worlds (Meta) nu ook in Spanje en Duitsland
Meta breidt zijn VR wereld Horizon Worlds uit naar Frankrijk en Spanje. Meta lanceerde het platform vorig jaar voor alle gebruikers ouder dan 18 jaar in de VS en Canada en maakte het in juni beschikbaar voor gebruikers in het VK.
Lees verder

Tencent boekt eerste omzetdaling ooit
De Chinese interneteus Tencent boekte zijn allereerste kwartaalomzetdaling op jaarbasis, vanwege de strengere regels rond gaming in China en de heropleving van Covid.
Lees verder

Ondanks verplichting elektronisch betalen nog niet overal mogelijk in Belgiƫ
Ondanks een wettelijke verplichting sinds 1 juli kan er in Belgiƫ nog niet overal in winkels elektronisch betaald worden. Er zouden al 103 inbreuken zijn gemeld, schrijft de VRT.
Lees verder

Recordpoging 200 uur lang podcasts maken tijdens
Tijdens de 7e editie van Dutch Media Week in Hilversum wordt de podcast uitgebreid in de spotlights gezet door middel van een recordpoging podcast maken waarbij, met de hulp van vele bekende en onbekende podcasters, totaal zo'n 200 uur onafgebroken podcasts worden gemaakt.
Lees verder

Adyen verwerkt fors meer transacties
Adyen verwerkte in de eerste helft van 2022 345,8 miljard euro, een stijging van 60 procent op jaarbasis. Het grootste deel van de groei werd gerealiseerd door verkopers die al op het platform waren.
Lees verder

Verliezen door cryptohacks stegen met 60 procent tot 1,9 miljard dollar
Verliezen als gevolg van cryptocurrency-hacks stegen met bijna 60 procent in de eerste zeven maanden van het jaar tot 1,9 miljard dollar, aldus blockchain-analysebedrijf Chainalysis.
Lees verder