Doorgaan naar hoofdcontent

Deel productie iPhones naar India

EMERCE
Deel productie iPhones naar India
Apple laat zijn nieuwe iPhone 14 produceren in India in plaats van China, om daarmee minder afhankelijk te worden van assemblage in dat laatste land.
Lees verder

Playstation 5 wordt duurder
Sony verhoogt de prijs van PlayStation 5 in de meeste landen, onder verwijzing naar 'uitdagende economische omstandigheden' zoals hoge wereldwijde inflatiecijfers.
Lees verder

Farfetch koopt meerderheid van Yoox Net-a-Porter
Het luxe modehuis Farfetch verwerft een belang van 47,5 procent in concurrent Yoox Net-a-Porter.
Lees verder

'Seizoensinvloeden zijn terug in Nederlands online reclame'
Ook in de online reclamewereld is corona merkbaar verdwenen en dat leidt weer tot nieuwe bewegingen in hoe adverteerders hun geld uitgeven.
Lees verder

Blokker start proef met Thuisbezorgd
In Rotterdam is een proef gestart waarbij Blokker assortiment wordt aangeboden op het platform van Thuisbezorgd.nl. Blokker is daarmee naar eigen zeggen de eerste non-food retailer in Nederland die een samenwerking aangaat met Just Eat Takeaway.com (JET), het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl.
Lees verder

Duizenden pakketbezorgers extra in dienst bij PostNL
PostNL neemt de komende jaren duizenden pakketbezorgers extra zelf in dienst. De nadruk zal daarbij komen te liggen op vaste dienstverbanden, duurzame samenwerkingsverbanden en klimaatvriendelijke bezorging.
Lees verder

FNV daagt Deliveroo versneld voor rechter om contracten en nabetalingen
FNV daagt namens twaalf bezorgers Deliveroo voor de rechter. Vorig jaar werd in twee hoger beroepzaken bepaald dat de bezorgers geen ZZP-ers zijn, maar werknemers onder de cao Beroepsgoederenvervoer.
Lees verder

Duits ecosysteem om YouTube: 1,2 miljard euro
De economische waarde van YouTube bedraagt in Duitsland 1,2 miljard euro. Er zijn meer dan vierhonderd kanalen met een miljoen abonnees of meer.
Lees verder

Amazon heeft 3000 zelfstandige bezorgpartners
Amazon laat zeker 3000 onafhankelijke bedrijven elke dag meer dan 10 miljoen pakketten bezorgen als onderdeel van het Delivery Service Partners-programma. Ten minste 275.000 mensen verdienen daar hun brood mee.
Lees verder