Doorgaan naar hoofdcontent

Victor Knaap (Media.Monks): ‘Alles moet helemaal anders’

EMERCE
Victor Knaap (Media.Monks): 'Alles moet helemaal anders'
De Chief Marketing Officer (CMO) moet misschien wel een Chief Sales Officer (CSO) worden. Dat suggereerde Victor Knaap, CEO van Media.Monks, het grootste digitale productiebureau van Europa, gisteren op de Webwinkel Vakdagen. Zijn pleidooi kwam er op neer dat afdelingen van bedrijven compleet langs elkaar heenwerken, waardoor nog altijd de verkeerde beslissingen worden genomen. E-commerce en marketing moeten wat hem betreft volledig geïntegreerd worden.
Lees verder

Nieuw groeigeld opkoper Amazon-shops
De Razor Group uit Berlijn heeft nog eens 400 miljoen dollar aan financiële middelen gekregen om zijn groei te financieren. Het gaat om extra schuldpapier.
Lees verder

Audio grootste groeier Europese online reclame
Adverteerders gaven in Europa voor 700 miljoen euro uit aan digitale reclame bij radiozenders en podcasts. Dat is 51 procent meer dan het jaar ervoor.
Lees verder

Jonas de Groot algemeen directeur van Stichting Jong Ondernemen
Jonas de Groot is aangesteld als algemeen directeur van Stichting Jong Ondernemen. Dat probeert meer jongeren in aanraking te laten komen met de ondernemerschapsprogramma's van de stichting. De Groot kan bogen op jaren ervaring in de online wereld, zowel in marketing als e-commerce.
Lees verder

NPO tekent voor exclusieve films
De Nederlandse Publieke Omroep tekent contracten over het medefinancieren en uitzenden van 18 films per jaar via de tv-zenders en on demand-platforms.
Lees verder

Rituals Cosmetics beschikbaar op Zalando.nl
Vanaf vandaag hebben consumenten in Nederland via Zalando.nl toegang tot Rituals producten.
Lees verder

Goedkeuring voor Starlink in bewegende voertuigen
De Amerikaanse toezichthouder FCC geeft groen licht aan Starlink om zijn communicatiediensten aan te bieden voor bewegende voertuigen.
Lees verder

eToro ziet af van beursgang
Online broker eToro uit Israël ziet af van zijn geplande beursgang. De constructie die daartoe zou leiden, via een spac, liep gisteren af.
Lees verder

ACM: telefonische verkopers moeten expliciete toestemming kunnen bewijzen
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt de telemarketingbranche: bedrijven moeten aantonen dat consumenten die zij bellen expliciet toestemming hebben gegeven dat zij gebeld mogen worden. Deze toestemming moet verifieerbaar zijn en gekoppeld kunnen worden aan diegene die gebeld wordt.
Lees verder