HBO Max stopt met het maken van eigen lokake content vanwege een grote bezuinigingsoperatie. Er worden geen nieuwe Originals meer gemaakt voor Nederland, Turkije, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland.
Wavemaker is de grote winnaar van van de Programmatic Awards 2022. Belangenorganisatie VIA nederland reikte gisteravond in de zomerse sferen van de Kanarie Club in Amsterdam de onderscheidingen uit.
De wereldwijde markt voor VR-headsets groeide in het eerste kwartaal van dit jaar met 241,6 procent op jaarbasis. Vermoedelijk worden dit jaar 13,9 miljoen VR headsets verscheept.
De Belgische federale overheid werkt aan een eigen alternatief voor Itsme, de app waarmee men kan inloggen op banktoepassingen en overheidswebsites. Dat schrijft onder meer Het Nieuwsblad en de VRT.
Het Amsterdamse New Kith bredt uit naar de Belgische markt. De influencer agency, die een divers portfolio aan Nederlandse influencers vertegenwoordigt, zet hiermee hun eerste stap over de grens.
De Scandinavische energieleverancier Tibber betreedt de Nederlandse markt. Het bedrijf werkt met dynamische prijzen, waarmee de consument zijn energieverbruik kan afstemmen op de energieprijs van het moment. Dat gebeurt met een app.
Kees Wilbrink verlaat DPG Media, waar hij Directeur Partnerships was, en start per 1 september als Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Nederland.
Creative digital agency Get Hooked uit 's-Hertogenbosch is de volgende nieuwe versterking van bureaugroep Happy Horizon. Met Get Hooked verstevigt de Happy Horizon groep naar eigen zeggen haar positie in de regio Noord-Brabant.