Doorgaan naar hoofdcontent

Corendon introduceert onboard bestellen met eigen apparaat

EMERCE
Corendon introduceert onboard bestellen met eigen apparaat
Vanaf vandaag bestellen passagiers digitaal met hun eigen tablet of smartphone eten en drinken aan boord van de vliegtuigen van […]
Lees verder

Zalando schaalt personal styling-dienst op
Zalando stopt per 1 oktober met zijn aparte stylingdienst Zalon. De service leeft wel voort, want daarna geïntegreerd in het Plus-abonnement. Naar deze klantenbinder gaat vanwege dreigende economische tegenwind extra aandacht uit.
Lees verder

Vevo sluit Europees reclamepact met WebAds
Muziekvideonetwerk Vevo besteedt de advertentieverkoop in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Spanje uit aan WebAds uit Amsterdam.
Lees verder

Betalen met Dogecoin bij Vegas' tunneltaxi
Gasten van de ondergrondse Tesla-taxi's in Las Vegas kunnen hun ritjes ook met de cryptomunt Dogecoin betalen.
Lees verder

Britten starten onderzoek naar overname Activision Blizzard
De Britse Competition and Markets Authority (CMA) is een onderzoek gestart naar de overname van gambedrijf Activision Blizzard door Microsoft voor 68,7 miljard dollar.
Lees verder

ACM opent informatielijn voor hulpverleners over consumentenrecht
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) opent een informatielijn voor hulpverleners die consumenten helpen bij hun consumentenproblemen.
Lees verder

Verbod op ongerichte gokreclames en sponsoring
Reclames voor online kansspelen worden verder beperkt. Zo mogen aanbieders van risicovolle online kansspelen per 1 januari 2023 geen ongerichte reclame meer maken voor hun gokaanbod. Dit geldt ook voor sponsoring.
Lees verder

Elon Musk laat Twitter los
Ondernemer Elon Musk ziet naar eigen zeggen af van de overname van Twitter. Reden is dat het socialemediabedrijf niet kan bewijzen dat valse accounts minder dan 5 procent van het totale aantal gebruikers uitmaken.
Lees verder

Infographic: Nederlanders wantrouwen online reviews
Vier op de vijf Nederlanders zijn 'bang' voor onjuiste online reviews. Dit blijkt uit onderzoek van Trustoo onder 1.075 Nederlanders van zestien jaar en ouder, uitgevoerd door Panelwizard. Toch betekent dit niet dat Nederlanders online reviews niet meer op waarde schatten, want maar liefst 84 procent van hen annuleert weleens het aankoopproces op basis van een slechte review.
Lees verder