Doorgaan naar hoofdcontent

PostNL lanceert de eerste Nederlandse cryptopostzegel

EMERCE
PostNL lanceert de eerste Nederlandse cryptopostzegel
PostNL geeft dit najaar de allereerste Nederlandse cryptopostzegel uit. De lancering komt voort uit een samenwerking met de Oostenrijkse Post, die gelijktijdig een cryptopostzegel uitbrengt.
Lees verder

Pricewise: Het aantal overstappers voor energie is met 68 procent gedaald
De interesse in het online vergelijken van energiecontracten daalde in de periode 1 januari 2022 tot en met 17 mei 2022 in vergelijking met diezelfde periode één jaar eerder met nog geen 6 procent. De vraag en zoektocht naar nieuwe energiecontracten bleef daarmee bijna even urgent als een jaar eerder, zegt vergelijker Pricewise.
Lees verder

Handelsmissie Lions-festival: 'Nederland naast Facebook, Snap'
De Nederlandse online industrie organiseert dit jaar weer een handelsmissie naar het Lions-festival in Cannes. Over vijf weken kunnen bedrijven tussen reuzen als Spotify en Google staan.
Lees verder

'Inflatie zal telecommarkt niet hard treffen'
De hoge inflatie zal niet leiden tot massale opzeggingen, wel zullen jongeren sneller opzeggen dan ouderen. Dat zijn de uitkomsten van een onderzoek door Telecompaper dat vanochtend werd uitgelicht op het Telecompaper congres in 't Spant in Bussum.
Lees verder

Europese smartphonemarkt krijgt flinke tik
De impact van de Russische invasie van Oekraïne treft ook de Europese markt voor smartphones. Het aantal verscheepte exemplaren is in het eerste kwartaal met 10 procent gedaald.
Lees verder

Platform bezorgveilig.nl voor betere verkeersveiligheid van maaltijdbezorgers
Jongerenorganisatie TeamAlert startte, samen met ROV Zuid-Holland, de provincies Gelderland en Overijssel en de gemeente Rotterdam, Bezorg Veilig. Dit online platform heeft als doel om de verkeersveiligheid onder maaltijdbezorgers te verbeteren.
Lees verder

'Gamingbedrijven ontwikkelen zich tot verticals'
Dankzij de lockdowns en sluiting van alle niet-essentiële winkels en instellingen, waren we bijna twee jaar lang aangewezen op ons eigen thuis. Daardoor is het (media)landschap flink veranderd: We streamen en gamen meer dan ooit en investeerden ook flink in het slimmer maken van onze huizen.
Lees verder

The Best Social Awards 2022 naar Hammerfest en YouTube-serie BOOS
Onder andere Hammerfest (Beste Agency), de YouTube-serie BOOS van BNNVARA (Beste Merk op YouTube) en Theorie Toppers (Beste Merk op TikTok) hebben The Social Awards 2022 gewonnen.
Lees verder

TP Innovation Award naar zelfdiagnose-app voor huidziektes
De TP Innovation Award is tijdens het Telecom Insights 2022 congres in Bussum uitgereikt aan Skinnive, een zelfdiagnose-app voor huidziektes.
Lees verder