dinsdag 26 april 2022

MyWheels gaat zonne-auto aanbieden op deelplatform

EMERCE
MyWheels gaat zonne-auto aanbieden op deelplatform
Lightyear, het high-tech bedrijf dat de allereerste lange-afstand zonnewagen ter wereld ontwikkelt, gaat een partnership aan met The Sharing Group om 5.000 Lightyear Two auto's te leveren aan autodeelplatform MyWheels.
Lees verder

Technische vernieuwing MijnOverheid Berichtenbox gestart
Logius is gestart met een technische vernieuwing van de Berichtenbox van MijnOverheid. De nieuwe dienstverlening wordt ontwikkeld onder de naam Federatief Berichten Stelsel. Hierbij wordt de techniek achter de volledige backend van de MijnOverheid Berichtenbox vervangen.
Lees verder

Amazon lanceert in VS Buy with Prime
Amazon rolt in de VS Buy with Prime uit, waarmee andere webwinkels via Amazons platform voor betalen, leveren en retourneren bestellingen kunnen leveren aan Prime abonnees.
Lees verder

Marktplaats lanceert 'Kopersbescherming' voor gebruikers
Marktplaats heeft vandaag Kopersbescherming uitgerold, een nieuwe dienst waarmee het handelsplatform gebruikers nog meer zekerheid biedt bij het kopen en verkopen via het platform.
Lees verder

Teleurstellend kwartaal voor Activision Blizzard
Gamebedrijf Activision Blizzard zette in het eerste kwartaal 1,77 miljard dollar om, aanzienlijk minder dan de 2,28 miljard van een jaar geleden. De nieuwste titel Call of Duty: Vanguard blijkt minder spelers te trekken dan gedacht.
Lees verder

Broker BUX trekt CMO Delivery Hero aan
Online broker BUX trekt Dan Zbijowski als Chief Marketing Officer aan. Hij verlaat Berlijn, waar hij leiding gaf aan het marketingteam van het beursgenoteerde maaltijdbezorgingbedrijf Delivery Hero SE.
Lees verder

'Akkoord tussen Elon Musk en Twitter nabij'
Mogelijk vandaag al ligt er een akkoord op tafel tussen Elon Musk en Twitter. Musk wil het bedrijf voor 46,5 miljard dollar kopen en van de beurs halen. De 11-koppige raad van bestuur onderhandelt maandag verder.
Lees verder

iDEAL verwerkt vijfmiljardste betaling
Afgelopen maart is sinds de introductie van iDEAL in 2005 de vijfmiljardste iDEAL-betaling verwerkt door banken en betaalinstellingen. Dat maakt Currence, de organisatie achter iDEAL, bekend.
Lees verder

Bestedingen digitaal adverteren in 2021 naar 3,1 miljard euro
De bestedingen aan digitale advertenties in Nederland zijn in 2021 met 34 procent gegroeid, nog meer dan verwacht. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,1 miljard euro aan digitale advertenties.
Lees verder