Doorgaan naar hoofdcontent

EdTech platform Bijles Aan Huis haalt 850.000 euro op

EMERCE
EdTech platform Bijles Aan Huis haalt 850.000 euro op
Het EdTech (educatieve technologie) platform Bijles Aan Huis heeft 850.000 eueo groei-investering opgehaald. Dat komt bovenop de eerder opgehaalde 500.000 euro afgelopen zomer.
Lees verder

Facebook stopt 10 miljoen in fonds VR-makers
Facebook gaat enthousiaste, productieve makers in zijn VR-wereld Horizon aanmoedigen met tien miljoen dollar groeigeld.
Lees verder

'Retailers Leen Bakker en Kwantum in de verkoop'
Eigenaar Guilde Equity Management wil af van Leen Bakker en Kwantum. De Telegraaf meldt dat er een zakenbank is ingeschakeld voor de verkoop. Dat zouden diverse bronnen op de Zuidas hebben verteld.
Lees verder

Mark Landman nieuwe voorzitter DDA
Mark Landman van DotControl neemt het roer over van Ivo Roefs als voorzitter van branchevereniging Dutch Digital Agencies.
Lees verder

1,75 miljoen voor tracker-app Mingle Sport
Een 'Strava voor balsporten', de Nederlandse app Mingle Sport, haalt 1,75 miljoen euro groeigeld op. Het richt zich op een publieksgroep van honderden miljoenen sporters die de verrichtingen van zichzelf en hun team willen vastleggen.
Lees verder

Contactloos betalen weer populairder
Meer Nederlanders betalen bij voorkeur contactloos, zowel met de pinpas als met de mobiele telefoon. Aan het begin van 2020 betaalde de helft van de Nederlanders het liefst contactloos: 40 procent gaf de voorkeur aan contactloos betalen met de pinpas, en 9 procent aan contactloos betalen met de mobiele telefoon, zo blijkt uit gegevens van DNB.
Lees verder

Bang & Olufsen introduceert Beoplay EX
Bang & Olufsen kondigt de lancering aan van de Beoplay EX. De oordoppen onderscheiden zich van eerdere Bang & Olufsen-oortelefoons vooral door de vorm van het design.
Lees verder

Emerce Collection: 'Webwinkels, experimenteer meer en leer'
De ervaring van het webwinkelen verandert om de zoveel jaren grondig. Daarom is het noodzakelijk voor shops om na te blijven denken over welke klantervaring ze bieden.
Lees verder

Oekraïne-oorlog vertraagt groei online omzet Duitsland
De Oekraïne-oorlog laat diepe sporen na in de Duitse online retail. De stormachtige omzetgroei, die tot het begin van de oorlog op 24 februari kon worden waargenomen, is grotendeels tot stilstand gekomen, zegt branchevereniging bevh.
Lees verder