Doorgaan naar hoofdcontent

WEBBER interactief wordt onderdeel van Happy Horizon

EMERCE
WEBBER interactief wordt onderdeel van Happy Horizon
Bureaugroep Happy Horizon breidt zijn ontwikkeltak verder uit met de overname van WEBBER interactief, ook uit Eindhoven.
Lees verder

Duitse displaymarkt groeit naar 5,1 miljard
Adverteerders gaven in Duitsland voor 5,1 miljard euro uit aan online display-reclame in 2021. Dat is een aanzienlijke groei, voornamelijk veroorzaakt door budgetverschuiving vanwege corona.
Lees verder

Google Maps favoriet onderweg
Nederlanders gebruiken het vaakst Google Maps om onderweg te navigeren. De keuze voor een app wordt voornamelijk bepaald door het type vervoermiddel. Nederlanders stoppen daarnaast onderweg het liefst bij McDonalds. Dit blijkt uit Smart Mobility, een onderzoek van Multiscope naar reisgedrag, aanbieders entoekomst van slimme mobiliteitsoplossingen onder ruim 3000 Nederlanders.
Lees verder

Blogger waarschuwt voor dubieuze NFT-projecten van Vasco Rouw
Een blogger genaamd Fisto, beheerder op het Discord-kanaal van de NFT-collectie Strong Ape Club, waarschuwt op Medium voor dubieuze NFT projecten van game-ondernemer Vasco Rouw. Rouw kwam vorig jaar in het nieuws vanwege het mislukte cryptoproject XPOSE.
Lees verder

Shamrock Ventures opent pre-seed impactfonds van 10 miljoen
Shamrock Ventures kondigt een pre-seed en early-seed impactfonds van tien miljoen euro aan. Dat richt zich op hele jonge, missiegedreven tech start-ups in Nederland. Dit soort fondsen zijn er hier weinig.
Lees verder

Zeewolde gaat door met plan voor datacenter
Het bestemmingsplan voor het datacenter in Zeewolde wordt deze week toch gewoon ter inzage aangeboden ondanks een groeiend verzet hiertegen. De gemeente had immers al voor de komst van het datacenter van Meta gestemd en moet nu gewoon de gebruikelijke procedures volgen.
Lees verder

Kees Koolen stopt miljoenen in ParkBee
Koolen Industries, het technologiefonds onder leiding van ondernemer Kees Koolen, investeert samen met een aantal andere tech-ondernemers en investeerders 30 miljoen euro in het technologieplatform voor off-street parking ParkBee. Tot dusver waren Statkraft Ventures, Innovation Quarter, het management en medewerkers aandeelhouders van ParkBee. Investeerder Kees Koolen is bekend als voormalig bestuurder bij onder meer de succesvolle online tech-platforms als Booking en Uber. Met de investering is ParkBee - sinds vijf jaar actief op de parkeermarkt - in staat om de geplande verdere expansie in Europa te realiseren. De versterking van het aandelenkapitaal van ParkBee zorgt er onder andere voor dat de onderneming kan uitbreiden naar Frankrijk en Ierland. Momenteel is ParkBee actief in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Belgiƫ. Dankzij het 'slimme' online platform van ParkBee worden ongebruikte parkeervoorzieningen bij kantoren, hotels, appartementencomplexen en andere openbare garages optimaal benut.
Lees verder

Nederlandse Thomas Cook in zee met TradeTracker
De Nederlandse tak van reisorganisatie Thomas Cook gaat samenwerken met affiliate netwerk TradeTracker.
Lees verder

VanMoof op Emerce Recruitment
Om iedereen op de fiets te krijgen, zoals de broers Ties en Taco Carlier hun doel formuleerden in 2009, moet je met een wereldveranderend idee komen. Dus bedachten ze de VanMoof fiets.
Lees verder