Doorgaan naar hoofdcontent

Grote cijfers voor low-tech QR-campagne Super Bowl

EMERCE
Grote cijfers voor low-tech QR-campagne Super Bowl
De tv-commercial van Coinbase tijdens de recente Super Bowl blijkt een groot succes voor het online wisselkantoor voor cryptomunten.
Lees verder

Browser Edge wint eindelijk marktaandeel
De browser Microsoft Edge lijkt eindelijk aan marktaandeel te winnen. Het wereldwijde marktaandeel van desktopbrowsers is deze maand gestegen tot 9,5 procent. Daarmee nadert de browser het marktaandeel van Safari.
Lees verder

Twitter schrapte Chinese spuiers Olympische propaganda
Drieduizend accounts vond Twitter die werden gebruikt om blije, Chinese propaganda te spuien tijdens de Olympische Winterspelen. Honderden werden er gesloten.
Lees verder

Vier jaar gevangenis voor crypto-oplichting
Een 40-jarige man uit uit Deventer krijgt vier jaar gevangenisstraf in voor oplichting in een cryptozaak. Ook moet hij een kleine miljoen euro betalen aan de Staat, zo heeft de rechtbank in Zwolle bepaald.
Lees verder

AI Songfestival 2022 open voor inzendingen
Ontwikkelaars, musici, kunstenaars, digitaal hobbyisten en andere belangstellenden kunnen tot 1 juni meedoen aan het AI Songfestival. Daarbij moeten computers het hele creatieve proces van A tot Z zelf doorlopen en een liedje afleveren.
Lees verder

STER verhuist naar Mediapark
De STER verkoopt zijn karakteristieke onderkomen in Hilversum aan bedrijventerrein Laapersveld en verhuist zelf naar het Mediapark.
Lees verder

Streamers delen steeds vaker hun account
De bekende streamingdiensten als Netflix verliezen omzet aan gedeelde accounts. 34 procent van de Nederlandse streamers kijkt mee op het account van een ander. Aan de andere kant deelt 28 procent van de streamers de inloggegevens met een ander, zodat zij ook gebruik kunnen maken van de dienst, zo blijkt uit onderzoek van Pricewise.
Lees verder

Albert Heijn: maandelijks 3 miljoen app-gebruikers
De mobiele app van Albert Heijn heeft maandelijks drie miljoen gebruikers. Zij gebruiken de app zo'n vier keer per week en rond 17.00 uur wordt de app het drukst bezocht.
Lees verder

Banken digitaal, maar betaalrekening steeds duurder
De digitaliseringsslag bij banken heeft een prijs. Letterlijk. De prijs voor een standaard betaalrekening is de afgelopen vijf jaar gemiddeld met 42 procent gestegen, zo blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond. Vooral klanten van ABN Amro, Rabobank en ING zijn in toenemende mate ontevreden over het prijskaartje van hun bank.
Lees verder