Doorgaan naar hoofdcontent

Noorderslag wederom virtueel

EMERCE
Noorderslag wederom virtueel
Het Europese showcasefestival en de conferentie ESNS (Eurosonic Noorderslag) in Groningen van 19 – 22 januari 2022 vindt wederom geheel online plaats. Daartoe heeft organisatie besloten na de recente coronamaatregelen vanuit de overheid.
Lees verder

E-commerce Nederland nieuwe werkgeversorganisatie voor de sector
De e-commerce sector heeft sinds deze week een eigen werkgeversorganisatie genaamd E-commerce Nederland. De sector groeit snel en het economisch belang stijgt zowel in omvang als werkgelegenheid.
Lees verder

Born05 en Off The Record gaan Europese samenwerking aan met Steve Madden
Digitaal bureau Born05 is vanaf heden de lead agency voor modemerk Steve Madden. Het bureau werkt daartoe samen met growth agency Off The Record.
Lees verder

Boldking opent eerste fysieke winkel op het Rokin
Scheermerk Boldking opent vandaag de deuren van haar eerste fysieke winkel op het Rokin in Amsterdam. De pop-up winkel The Store is een samenwerking met Adyen en bevindt zich in het nieuwe kantoorpand van het betaalplatform.
Lees verder

Amazon.nl informeert klanten nu over updates bij aankoop slim apparaat
Amazon.nl informeert consumenten vanaf heden beter over software-updates als zij een 'slim' apparaat kopen bij Amazon zelf. Dit gebeurt na aandringen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM).
Lees verder

David Marcus weg bij Facebook
De belangrijkste man achter de stablecoin van Facebook David Marcus verlaat Facebook, een duidelijke aanwijzing dat het project op sterven na dood is.
Lees verder

Afgelopen week voor 100 miljoen dollar virtueel land verkocht
Beleggers, ondernemers en crypto-enthousiastelingen hebben afgelopen week voor ruim 100 miljoen dollar aan grond en gebouwen gekocht in virtuele werelden.
Lees verder

Mozilla publiceert lijst privacy(on)vriendelijke domotica
Duizend uur staken de onderzoekers van Mozilla in het onderzoek van bijna tweehonderd smarthome-apparaten. Met sinterklaas en de kerstman voor de deur publiceren ze hun lijst met uitleg aan de consument.
Lees verder

Ook dit jaar fors meer mediabestedingen Black Friday, Amazon grootste adverteerder
Ondanks de pandemie is er ook dit jaar weer meer uitgegeven aan advertenties rondom Black Friday dan vorig jaar. In totaal werd door adverteerders dit jaar al ruim 28 miljoen euro uitgeven aan offline reclame rondom het uit Amerika overgewaaide koopfestijn. In vergelijking met 2020 is er in 2021 al ruim 3 miljoen euro meer uitgeven aan advertenties op radio, tv, (dag)bladen en buitenreclame. Dit blijkt uit onderzoek van Adfact.
Lees verder