Doorgaan naar hoofdcontent

IKEA België lanceert live shopping

EMERCE
IKEA België lanceert live shopping
IKEA start als eerste meubelretailer in België met live shopping. De presentaties zijn vandaag en morgen 1 en 2 december en hebben als thema hoe ontwerp je je droomfeesttafel?
Lees verder

Online zittingen voortaan ook via Microsoft Teams mogelijk
Vanaf 1 december 2021 zet de Rechtspraak ook Microsoft (MS) Teams in voor online zittingen.
Lees verder

Vele miljarden extra naar Europese online reclamemarkt
De Europese online reclamemarkt is door het coronavirus fundamenteel veranderd. Adverteerders zullen jaarlijks miljarden meer budget beschikbaar maken, ook als tracking en profiling wordt uitgebannen.
Lees verder

Airbnb steeds vaker in kleinere gemeentes
Het toeristisch verhuren van woningen gebeurde lange tijd vooral in de stad, maar uit het onderzoek blijkt dat Airbnb nu ook in kleinere (landelijke) gemeentes is doorgedrongen. Dat blijkt uit onderzoek dat in opdracht van provincie Noord-Holland is uitgevoerd.
Lees verder

Achteraf betalen populair op Black Friday
Online betalingen die gebruik maken van 'achteraf betalen' zijn van 2019 tot 2020 meer dan verdubbeld. Dit jaar steeg het gebruik hiervan met 51 procent voor online aankopen. Dat meldt betaalverwerker Mollie.
Lees verder

Radio Advies Bureau wordt Audify
Audify is de nieuwe naam van het Radio Advies Bureau, de marketingorganisatie van alle landelijke en regionale, publieke en commerciële radiostations. De kern van de nieuwe positionering is dat de scope wordt verbreed van radio naar audio.
Lees verder

Anderhalf miljoen dollar voor Nederlands-Singaporese horecatech startup
Tablevibe, een Nederlands-Singaporese horecatech startup, heeft een investeringsronde van 1,5 miljoen dollar opgehaald onder leiding van durfkapitalist Global Founders Capital. Dit bedrijf investeerde eerder in Zalando, Revolut, Slack, Facebook en Lazada.
Lees verder

Stichting DOEN investeert in ruilplatform met groene missie
De circulaire start-up swap-studio, een pionier die afval na consumptie wil verminderen, heeft zijn eerste (niet nader genoemde) investering binnengehaald van Stichting DOEN.
Lees verder

NRC Media en De Stroom samen in podcasts
NRC Media en Kees de Koning (oprichter van De Stroom en voorheen TopNotch) gaan een intensieve samenwerking aan op het gebied van podcasts. Samen gaan ze businessmodellen en strategieën ontwikkelen rond podcasting. Mediahuis - moederbedrijf van NRC - wordt voor 50 procent mede-eigenaar van De Stroom.
Lees verder