Discussieplatform Reddit gaat naar de beurs. De aanvraag hiervoor is woensdag ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission. In september bedroeg de geschatte beurswaarde zo'n 15 miljard dollar.
Trendwatcher Vincent Everts is gisteren overvallen in zijn eigen woning in Amsterdam Nieuw-West, tijdens een livestream over de coronacrisis met Maurice de Hond. Er keken zo'n 2000 mensen.
De Zweedse fabrikant van innovatieve beauty-apparaten Foreo kiest er strategisch voor om niet zelf over zijn apparaten te praten, maar dat door gebruikers te laten doen. Gevestigde reclamepraktijken komen er niet in.
Duurzaam same-day delivery platform StoreShippers lanceert met cosmeticamerk Rituals een netwerk van zogenoemde dark-stores voor snelle en duurzame leveringen.
De commissie interne markt en consumentenbescherming van het Europees Parlement heeft voor de Digital Services Act gestemd. Die wet bepaalt onder meer dat onlinediensten illegale en schadelijke content moeten verwijderen.
Speelgoedketen Intertoys zet volgend jaar vol in op lastmile bezorging vanuit de winkel. Dat kan betekenen: afhalen binnen een uur na bestelling, maar ook met de fiets thuisbezorgd.
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
Als 140 jaar oude fabrikant van voedingsmiddelen meedraaien in de constant veranderende online wereld, hoe doe je dat? Omer Waysman van Danone verklapt het op Emerce Digital Marketing.