Doorgaan naar hoofdcontent

Discussieplatform Reddit vraagt beursgang aan

EMERCE
Discussieplatform Reddit vraagt beursgang aan
Discussieplatform Reddit gaat naar de beurs. De aanvraag hiervoor is woensdag ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission. In september bedroeg de geschatte beurswaarde zo'n 15 miljard dollar.
Lees verder

Marketing automation-bureau intoAction wordt onderdeel iO
Het in Best gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, voorheen Intracto Group. Door de acquisitie van intoAction verdubbelt iO […]
Lees verder

Gewapende overval op trendwatcher Vincent Everts
Trendwatcher Vincent Everts is gisteren overvallen in zijn eigen woning in Amsterdam Nieuw-West, tijdens een livestream over de coronacrisis met Maurice de Hond. Er keken zo'n 2000 mensen.
Lees verder

Foreo op Emerce Digital Marketing: 'We praten niet over onszelf'
De Zweedse fabrikant van innovatieve beauty-apparaten Foreo kiest er strategisch voor om niet zelf over zijn apparaten te praten, maar dat door gebruikers te laten doen. Gevestigde reclamepraktijken komen er niet in.
Lees verder

StoreShippers lanceert 'dark-stores' met Rituals
Duurzaam same-day delivery platform StoreShippers lanceert met cosmeticamerk Rituals een netwerk van zogenoemde dark-stores voor snelle en duurzame leveringen.
Lees verder

Europese commissie interne markt stemt voor Digital Services Act
De commissie interne markt en consumentenbescherming van het Europees Parlement heeft voor de Digital Services Act gestemd. Die wet bepaalt onder meer dat onlinediensten illegale en schadelijke content moeten verwijderen.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: Bestellingen Intertoys binnen een uur geleverd
Speelgoedketen Intertoys zet volgend jaar vol in op lastmile bezorging vanuit de winkel. Dat kan betekenen: afhalen binnen een uur na bestelling, maar ook met de fiets thuisbezorgd.
Lees verder

KLM stelt dentsu aan als marketingpartner
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: Danone over win-win met online partners
Als 140 jaar oude fabrikant van voedingsmiddelen meedraaien in de constant veranderende online wereld, hoe doe je dat? Omer Waysman van Danone verklapt het op Emerce Digital Marketing.
Lees verder