Doorgaan naar hoofdcontent

Viasat koopt Inmarsat

EMERCE
Viasat koopt Inmarsat
Satellietbedrijf Viasat neemt het Britse Inmarsat over van een groep investeerders.
Lees verder

Dept start initiatief voor NFT-marktplaats
Digitaal bureau Dept lanceert de eerste open source, white-label oplossing voor het opzetten van een zogeheten NFT-marktplaats, gebaseerd op de Algorand blockchain.
Lees verder

Videodienst Disney Plus groeit minder hard dan gehoopt
De videodienst Disney Plus groeit minder hard dan was gehoopt. De dienst kon het afgelopen kwartaal circa twee miljoen abonnees bijschrijven, waarmee het totale aantal abonnees uitkwam op 118,1 miljoen. Analisten hadden op minstens 125,3 miljoen abonnees gerekend.
Lees verder

Emerce EDAY barst vandaag los met tientallen topvideo's
Reserveer vandaag en komende dagen blokken tijd in je agenda, want dit jaar kun je Emerce eDay volgen wanneer je wilt. Ruim dertig sessies van topspecialisten en verrassende denkers zijn gratis in video te zien.
Lees verder

DPD bezorgt in 2025 in de 45 grootste steden van Nederland emissievrij
Internationaal pakketbezorger DPD heeft zich als doel gesteld om in 2025 in de 45 grootste steden in Nederland emissievrij te bezorgen. Daarnaast streeft DPD ernaar om in 2030 volledig elektrisch te zijn.
Lees verder

EDAY: 'Photoshop was in het begin ook best angstig'
'Het voortbestaan van Nederland staat op het spel'. Het journalistieke platform De Correspondent plaatste eind oktober een deepfake-filmpje van demissionair premier Mark Rutte. In de neptoespraak, die amper van echt te onderscheiden is, luidde Rutte zogenaamd de noodklok over de klimaatveranderingen. In de toelichting met het filmpje wilde het platform duidelijk maken hoe doortastend klimaatleiderschap eruit zou kunnen zien.
Lees verder

Forse omzetstijging voor Delivery Hero
Maaltijdbezorger Delivery Hero heeft in het derde kwartaal van dit jaar de omzet fors zien stijgen.
Lees verder

ACM start consumentencampagne 'Eerst checken, dan bestellen'
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start met de feestdagen in het zicht de campagne: 'Eerst checken, dan bestellen' via sociale media en radio.
Lees verder

EDAY: 'Shopstreaming in de toekomst op sociale platforms'
Shopstreaming, online verkoop- en marketingevenementen, zal uiteindelijk wel worden gefaciliteerd op grote sociale platforms, maar nu is dat nog niet zo. "Facebook is bezig, maar in een primitieve vorm," zeggen Wim la Haye en Maarten Verhey op Emerce EDAY.
Lees verder