Doorgaan naar hoofdcontent

Tweakers: minder Black Friday-aanbod dit jaar

EMERCE
Tweakers: minder Black Friday-aanbod dit jaar
Nederland slaat dit jaar iets minder hard aan op elektronicakoopjes dan vorig jaar. Het lijkt er ook op dat webwinkels minder voorraad apart legden voor acties in de Black Friday-periode.
Lees verder

Ripple ontwikkelt digitale valutastrategie voor Palau
Ripple, het bedrijf achter de cryptomunt XRP, gaat de Republiek Palau in Oceaniƫ helpen met het ontwikkelen van zijn nationale digitale valutastrategie.
Lees verder

Depot van PostNL in Wommelgem vrijgegeven
Het depot van PostNL in het Belgische Wommelgem dat sinds maandag door het gerecht was gesloten wegens sociale inbreuken, is vrijdag weer vrijgegeven. Het bedrijf zal wel enkele voorwaarden moeten naleven, meldt de VRT.
Lees verder

Italiaanse waakhond deelt pittige boetes uit aan Google en Apple
De Italiaanse antitrusttoezichthouder heeft zowel Google als Apple een boete van 10 miljoen euro opgelegd voor agressieve praktijken bij de verwerking van persoonsgegevens.
Lees verder

Infographic: consument bewuster over cadeaus
Nederlanders zijn een stuk bewuster geworden over cadeaus; 75 procent van de consumenten wenst een op ervaring gebaseerd cadeau boven 'meer spullen' en 62 procent van de consumenten wil liever cadeaus krijgen die op hun verlanglijstje stonden dan surprises. Dat blijkt uit het Holiday Shopping Trends 2021-rapport.
Lees verder

Marcel van der Heijden (GoodKarma): 'De underdog zijn motiveert me enorm'
Plantaardige shoarma heeft een rijker man gemaakt van Marcel van der Heijden, in overdrachtelijke zin. De inzichten over een duurzaam merk bouwen die hij bij Karma Kebab opdeed, neemt de ondernemer mee naar zijn nieuwe bedrijf: bureau GoodKarma.
Lees verder

'Verkopen Black Friday in Nederland 23 procent hoger'
Hoewel de fysieke winkels niet werden platgelopen en er ook minder aanbod was, lagen volgens betaalverwerker Klarna de Nederlandse verkopen op Black Friday (afgelopen vrijdag) 23 procent hoger dan een jaar geleden. Dit begon al tijdens het eerste uur van Black Friday, toen er een groei van 780 procent was ten opzichte van een gemiddelde koopdag.
Lees verder

Drie miljoen voor Rotterdamse privacystart-up
Start-up STRM Privacy heeft in een seedronde drie miljoen euro groeigeld opgehaald. Het bedrijf ontwikkelt een systeem om bruikbare klantdata te collecteren, met ingebouwde privacygaranties.
Lees verder

Eerste kledinglijn die NFT-tokens lanceert
Kanessa claimt de eerste kledinglijn ter wereld te zijn die zogenoemde NFT-tokens lanceert van diverse kunstuitingen van hun sport- en loungekledingcollectie. Een NFT is een Non-Fungible Token: onvervangbaar digitaal eigendomscertificaat.
Lees verder