Doorgaan naar hoofdcontent

Omzetgroei Zoom vertraagt, beleggers laten aandeel vallen

EMERCE
Omzetgroei Zoom vertraagt, beleggers laten aandeel vallen
De koers van het aandeel Zoom Video Communications daalde maandag nabeurs met 28 procent omdat de vraag naar zijn software […]
Lees verder

Invallen bij PostNL in België na undercoveractie
De invallen bij PostNL in België zijn het gevolg van een undercoveractie van onderzoeksjournalist Joppe Nuyts van VTM Nieuws. Hij ging aan de slag bij het koeriersbedrijf en constateerde op grote schaal inbreuken. Zelfs bezorgers zonder rijbewijs konden er aan de slag.
Lees verder

Bekendheid Black Friday naar 94 procent
94 procent van de Nederlanders is inmiddels bekend met Black Friday. Echter wordt door 62 procent aangegeven er niet mee bezig te zijn. 38 procent overweegt eventuele aankopen. Dat blijkt uit cijfers van Markteffect. Het veldwerk heeft dit jaar plaatsgevonden tussen 9 en 12 november.
Lees verder

Belkin 3-in-1 draadloze oplader
Belkin heeft twee nieuwe draadloze opladers aangekondigd. De nieuwe 3-in-1 lader met MagSafe voor de iPhone ondersteunt nu ook snelladen voor de Apple Watch Series 7.
Lees verder

'Gijzelsoftware verzekeringen leveren steeds minder op'
Verzekeraars zijn minder happig om bedrijven tegen gijzelsoftware te verzekeren. Bij die aanvallen worden bestanden en vaak ook backups versleuteld en moeten bedrijven betalen om weer toegang tot de bestanden te krijgen.
Lees verder

Viaplay start begin 2022 in Nederland
Streamingdienst Viaplay, het nieuwe huis van de Formule 1-races, gaat in het eerste kwartaal van 2022 van start in Nederland. Het begint met 5.800 uur videocontent en spreekt met lokale producenten voor meer.
Lees verder

Meer vraag naar Googles Wear OS dankzij Samsung
De markt voor slimme horloges met Googles Wear OS lijkt eindelijk aan te trekken. Met dank aan sterke Galaxy Watch 4-verkopen.
Lees verder

'Adverteerders onrustig naar Black Friday'
"Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering", vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.
Lees verder

Twitter test winkelen tijdens livestreams
Twitter test een nieuw pilotprogramma in de VS om gebruikers te laten winkelen tijdens livestreams. De producten verschijnen onder de video. Met slechts één klik worden gebruikers doorgestuurd naar de website van de winkel.
Lees verder