woensdag 22 september 2021

Nieuwe Salesforce integraties voor Slack

EMERCE
Nieuwe Salesforce integraties voor Slack
Salesforce heeft vandaag nieuwe mogelijkheden aangekondigd die chatapp Slack nog beter moeten integreren met de oplossingen van Salesforce. Het Amerikaanse bedrijf werd eerder dit jaar voor vele miljarden overgenomen.
Lees verder

300 miljoen euro extra voor cruciale innovatieve technologie
Het kabinet stelt 300 miljoen euro als startbedrag beschikbaar voor deelname van Nederland aan twee zogenoemde IPCEI's, Important Project of Common European Interest op het gebied van micro-elektronica en cloudinfrastructuur.
Lees verder

PayPal vernieuwt zijn app
PayPal rolt vandaag de nieuwe PayPal-app uit, die wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie en machine learning en iedere gebruiker een op maat gemaakte en geoptimaliseerde digitale ervaring moet bieden.
Lees verder

Mooie cijfers Adobe, beleggers niet onder de indruk
De aandelenkoers van Adobe daalde dinsdag nabeurs bijna 4 procent, ondanks redelijke kwartaalcijfers.
Lees verder

Strenge reclameregels voor gokbedrijven
De Kansspelautoriteit heeft de reclameregels toegelicht die per 1 oktober gaan gelden voor online gokbedrijven met vergunning. Zo mag geen reclame worden gemaakt in games of op websites of applicaties waar games worden aangeboden.
Lees verder

Crossborder marketplaces: 100 miljard omzet in Europa
De honderd grootste online marktplaatsen in Europa genereren samen meer dan honderd miljard euro handelsomzet op de particuliere en zakelijke markt.
Lees verder

Miljoenennota: geen verhoging budget AP
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) reageert teleurgesteld op de gisteren gepresenteerde Miljoenennota. Het budget voor 2022 blijft 25 miljoen euro, evenveel als in 2021. Het kabinet gaat hiermee tegen de wens van de Tweede Kamer in, die dit jaar twee moties aannam om het budget van de AP te verhogen.
Lees verder

Artiesten investeren in 'crypto-Spotify'
Verscheidene bekende artiesten nemen deel in een investeringsronde in Audius. Dat is een op blockchain gebaseerd alternatief voor Spotify en Soundcloud.
Lees verder

Meer reclame bovenaan zoekresultaten Amazon
De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.
Lees verder