Doorgaan naar hoofdcontent

Installatiebedrijf Feenstra waarschuwt voor malafide naamgenoot

EMERCE
Installatiebedrijf Feenstra waarschuwt voor malafide naamgenoot
Het bekende installatiebedrijf Feenstra waarschuwt voor een naamgenoot die 'nietsvermoedende klanten voor grote bedragen heeft opgelicht'. Behalve de naam heeft de loodgieter een logo dat erg op dat van Feenstra lijkt. Gedupeerden denken dat ze bij Feenstra moeten zijn, dat juridische acties overweegt.
Lees verder

Salesforce: Nederland wereldwijd hardste groeier in e-commerce
De Q2 Shopping Index van CRM-reus Salesforce laat zien dat de omzet in digitale verkoop ten opzichte van het tweede kwartaal vorig jaar in Nederland met 28 procent is gegroeid. Wereldwijd steeg die omzet met een bescheiden 3 procent en in buurland Belgiƫ viel die omzet op jaarbasis zelfs met 15 procent terug.
Lees verder

SOFTGAMES verkoopt webdivisie aan Azerion
SOFTGAMES, het bekende Duitse instant gaming-bedrijf dat casual en echte social games ontwikkelt, wordt verkocht aan het Nederlandse Azerion.
Lees verder

Veel vraag naar maaltijdboxen HelloFresh
HelloFresh profiteerde afgelopen half jaar van de coronacrisis. Meer klanten bestelden maaltijdboxen bij het Duitse bedrijf, resulterend in een 79 procent hogere omzet van 2,9 miljard euro in het afgelopen half jaar. De brutowinst steeg in deze periode naar 157 miljoen euro.
Lees verder

Pool koopt online Porsche in Nederland, en mag hem meteen afgeven
Een man uit Polen kocht via internet een Porsche 911 Carrera uit 1974 bij een garage in Nederland. Deze bleek gestolen in Duitsland en werd tijdens het transport door de Nederlandse politie in beslag genomen. De koper vraagt heeft de raadkamer om zijn sportauto gevraagd.
Lees verder

Eigen webwinkel voor BenBits
Het duurzame kauwgommerk BenBits krijgt eigen webshop. Dat zegt de nieuwe CEO Milan Dontje tegen RetailTrends.
Lees verder

Meer aandacht voor klimaat bij cloudinvesteringen
Er wordt steeds meer uitgegeven aan de cloudinfrastructuur, zo blijkt uit gegevens van marktvorser Canalys. De uitgaven waren afgelopen drie maanden 5 miljard dollar hoger dan het vorige kwartaal en meer dan 12 miljard hoger dan in het tweede kwartaal van 2020.
Lees verder

H&M Nederland stapt over op papieren verpakkingen
H&M Nederland verstuurt online bestellingen voortaan in FSC-gecertificeerde papieren verpakkingen. Met het vervangen van de plastic zak voor recyclebaar papier zet H&M naar eigen zeggen een belangrijke stap in het verminderen van plastic afval.
Lees verder

Hostingbedrijf PCextreme verder als Versio
Het Zeeuwse PCextreme bundelt haar krachten met Versio, een van de grootste hostingproviders van Nederland.
Lees verder